Centrum pomocy / Wersja 9.14.0

9.14.0

Data wydania 09/2024
Zmiany kluczowe dla aktualizacji
  • Aktualizacja wymaga równoczesnego zaktualizowania wersji centrali telefonii zintegrowanej do 4.15.8. W widokach centrali dostępnych w SCC (konfiguracja i raporty) możesz zauważyć pewne różnice.

Nowe funkcjonalności

  • Dodanie możliwości wykonywania połączeń z karty kontaktu.
  • Integracja z Enova365, obejmująca pobieranie z systemu Enova365 danych dzwoniących klientów i prezentowanie ich na karcie połączenia przychodzącego w SCC. Dodatkowo, dla uruchomionej integracji, na karcie połączenia znajduje się przycisk przejścia do karty kontaktu w Enova365.
  • Rozbudowa konfiguracji wzorca wiadomości email o opcję wyboru, czy pusty temat we wzorcu email nadpisuje istniejący temat podczas tworzenia wiadomości email.

Poprawki

  • Korekta wyświetlania oznaczenia otwartej zakładki widoku (wariantu widoku) mogącej pochodzić z domyślnej konfiguracji systemu lub zapisu filtrowania przez użytkownika.
  • Rozbudowa zabezpieczeń przed użyciem nieprawidłowego pliku .xlsx do wykonania importu kontaktów.
  • Poprawa wyświetlania wpisu dotyczącego wiadomości email do zakładki Aktywności podczas pracy na niezapisanej sprawie.

Zmiany jakościowe

  • Poprawa bezpieczeństwa, dzięki zmianom w sposobie automatycznego logowania do widoków telefonii zintegrowanej.
  • Optymalizacja działania elementów API integracyjnego.
Czy artykuł był pomocny?