Centrum pomocy / Wersja 9.14.0
9.14.0
Data wydania 09/2024
Zmiany kluczowe dla aktualizacji
- Aktualizacja wymaga równoczesnego zaktualizowania wersji centrali telefonii zintegrowanej do 4.15.8. W widokach centrali dostępnych w SCC (konfiguracja i raporty) możesz zauważyć pewne różnice.
Nowe funkcjonalności
- Dodanie możliwości wykonywania połączeń z karty kontaktu.
- Integracja z Enova365, obejmująca pobieranie z systemu Enova365 danych dzwoniących klientów i prezentowanie ich na karcie połączenia przychodzącego w SCC. Dodatkowo, dla uruchomionej integracji, na karcie połączenia znajduje się przycisk przejścia do karty kontaktu w Enova365.
- Rozbudowa konfiguracji wzorca wiadomości email o opcję wyboru, czy pusty temat we wzorcu email nadpisuje istniejący temat podczas tworzenia wiadomości email.
Poprawki
- Korekta wyświetlania oznaczenia otwartej zakładki widoku (wariantu widoku) mogącej pochodzić z domyślnej konfiguracji systemu lub zapisu filtrowania przez użytkownika.
- Rozbudowa zabezpieczeń przed użyciem nieprawidłowego pliku .xlsx do wykonania importu kontaktów.
- Poprawa wyświetlania wpisu dotyczącego wiadomości email do zakładki Aktywności podczas pracy na niezapisanej sprawie.
Zmiany jakościowe
- Poprawa bezpieczeństwa, dzięki zmianom w sposobie automatycznego logowania do widoków telefonii zintegrowanej.
- Optymalizacja działania elementów API integracyjnego.