Centrum pomocy / Wersja 9.6.0
9.6.0
Data wydania 06/2024
Zmiany kluczowe dla aktualizacji
- Aktualizacja wymaga równoczesnego zaktualizowania wersji centrali telefonii zintegrowanej do 4.14.12. W widokach centrali dostępnych w SCC (konfiguracja i raporty) możesz zauważyć pewne różnice.
- Wprowadzono zmiany związane z obsługą pól kontaktu o tytule Stanowisko. Usunięto powtórzenia, wartości z nadmiarowych pól zostaną nadpisane w tej kopii pola, które zostaje w aplikacji.
Nowe funkcjonalności
- Wprowadzenie dla użytkowników indywidualnych zgód na analizowanie sposobu korzystania z aplikacji (HotJar). Badania tego typu pomogą w wytyczaniu nowych kierunków rozwoju SCC oraz optymalizacji w zakresie intuicyjności i upraszczania procesów.
Poprawki
- Usunięcie powtórzenia pola kontaktu Stanowisko oraz zabezpieczenie przed automatycznym dodawaniem go ponownie przez system.
- Naprawa generowania raportu Wyniki skryptu (Szczegóły).
- Przywrócenie poprawnego dodawania kontaktów powiązanych na karcie kontaktu.
- Poprawa dostępu do treści dawnych wiadomości email (z przed kilku lat).
- Przywrócenie prawidłowego zapisu spraw w szczególnych przypadkach.
- Korekta sposobu uruchamiania integracji z GSM T-mobile.
- Dodanie opcji przyspieszonego eksportu do pliku dla Raportów użytkownika (Eksport do Excel (bez formatowania)).
- Poprawa działania dialera dla sytuacji wysokiego obciążenia.
- Ujednolicenie prezentacji numerów telefonu na wpisach dotyczących aktywności z integracji GSM.
- Ułatwienie korzystania z pól nagłówka sprawy z akcjami.
- Zmiana ustawienia domyślnej widoczności (ukrycie) grupy widoków Czarna lista dla nowych klientów.
- Zmiana ustawienia domyślnej widoczności (ukrycie) zakładki Wallboard dla nowych klientów.
- Zmiany w logowaniu błędów aplikacji.
- Usprawnienie możliwości rozbudowy aplikacji, przez aktualizację narzędzi programistycznych.
- Poprawa bezpieczeństwa, dzięki aktualizacji elementów aplikacji zależnych.
- Zmiany w serwisie integracji.