Centrum pomocy / Wersja 9.7.0

9.7.0

Data wydania 06/2024

Nowe funkcjonalności

  • Rozbudowa API integracyjnego SCC o dostęp do danych użytkowników.

Poprawki

  • Zmiana w kolejności nadrzędności uprawnień – bezwzględna nadrzędność uprawnień nadanych wybranemu użytkownikowi.
  • Poprawa zapisu danych o połączeniach, wraz z zabezpieczeniem zapisu na wypadek wyłączenia systemu w trakcie trwania połączenia (np. przerwa w dostawie prądu).
  • Korekta wyświetlania kolumny Status na widoku monitorowania pracy agentów.
  • Ulepszenie procesu aktualizacji systemu.
  • Przywrócenie prawidłowego pobierania listy spraw powiązanych z kontaktem w kanale komunikacji chat.
  • Poprawa wybierania wzorca dla wiadomości email, która jest odpowiedzią.
  • Korekta zliczania sukcesów w kampanii na potrzeby raportowania.

Zmiany jakościowe

  • Optymalizacja wykorzystania pamięci podręcznej systemu.
  • Usprawnienie działania kanału komunikacji chat, przez aktualizację sposobów wymiany danych między SCC, a dostawcą usługi.
  • Poprawa bezpieczeństwa, stabilności i wydajności systemu dzięki aktualizacji elementów aplikacji zależnych.
  • Zmiany w serwisie integracji.

 

Czy artykuł był pomocny?