Centrum pomocy / Wersja 9.7.0
9.7.0
Data wydania 06/2024
Nowe funkcjonalności
- Rozbudowa API integracyjnego SCC o dostęp do danych użytkowników.
Poprawki
- Zmiana w kolejności nadrzędności uprawnień – bezwzględna nadrzędność uprawnień nadanych wybranemu użytkownikowi.
- Poprawa zapisu danych o połączeniach, wraz z zabezpieczeniem zapisu na wypadek wyłączenia systemu w trakcie trwania połączenia (np. przerwa w dostawie prądu).
- Korekta wyświetlania kolumny Status na widoku monitorowania pracy agentów.
- Ulepszenie procesu aktualizacji systemu.
- Przywrócenie prawidłowego pobierania listy spraw powiązanych z kontaktem w kanale komunikacji chat.
- Poprawa wybierania wzorca dla wiadomości email, która jest odpowiedzią.
- Korekta zliczania sukcesów w kampanii na potrzeby raportowania.
- Optymalizacja wykorzystania pamięci podręcznej systemu.
- Usprawnienie działania kanału komunikacji chat, przez aktualizację sposobów wymiany danych między SCC, a dostawcą usługi.
- Poprawa bezpieczeństwa, stabilności i wydajności systemu dzięki aktualizacji elementów aplikacji zależnych.
- Zmiany w serwisie integracji.