Aktualizacja wymaga równoczesnego zaktualizowania wersji centrali telefonii zintegrowanej do 4.14.17. Zmiany dotyczą obsługi konfiguracyjnej centrali, w codziennym użytkowaniu nie zauważysz różnicy.
Nowe funkcjonalności
Usprawnienie działania pól nagłówka sprawy typu link przez automatycznie dodawanie do wpisanej wartości https://. Oznacza to, że wystarczy wpisać adres, a system sam dopisze początek. (Uwaga: dla adresów, które powinny mieć http://, a nie https:// link będzie kierował do strony z błędnym adresem.)
Dodanie komunikatu błędu o słabej jakości połączenia internetowego na potrzeby diagnostyki przy problemach z obsługą telefonu.
Poprawki
Zwiększenie przejrzystości raportu Statystyki kampanii przez usunięcie nadmiarowych kolumn.
Uzupełnienie obsługi komentarzy do aktywności na karcie kontaktu.
Zmiany jakościowe
Poprawa wygody korzystania z karty sprawy i karty kontaktu przez zmiany w działaniu pól tytułu sprawy i nazwy kontaktu – dostosowywanie szerokości pola do szerokości okna przeglądarki i dodanie podglądu pełnej wartości pola.
Optymalizacja wydajności aplikacji przez zmiany w sposobie generowania listy ostatnich aktywności na Dashboard.
Uproszczenie nadawania uprawnień do niestandardowych widoków systemu.
⚠️Uwaga!
Jeśli nie możesz zalogować się na platformę i masz wyłączone połączenia głosowe, najprawdopodobniej zostałeś zmigrowany na nową platformę Welyo.
Prosimy sprawdzić swoją skrzynkę mailową – wysłaliśmy tam szczegółowe instrukcje dotyczące logowania.
Jeśli nie masz dostępu do poczty, zaloguj się bezpośrednio do Strefy Klienta lub zadzwoń 222 289 289.