Centrum pomocy / Wersja 9.9.0

9.9.0

Data wydania 07/2024
Zmiany kluczowe dla aktualizacji
  • Aktualizacja wymaga równoczesnego zaktualizowania wersji centrali telefonii zintegrowanej do 4.14.17. Zmiany dotyczą obsługi konfiguracyjnej centrali, w codziennym użytkowaniu nie zauważysz różnicy.

Nowe funkcjonalności

  • Usprawnienie działania pól nagłówka sprawy typu link przez automatycznie dodawanie do wpisanej wartości https://. Oznacza to, że wystarczy wpisać adres, a system sam dopisze początek. (Uwaga: dla adresów, które powinny mieć http://, a nie https:// link będzie kierował do strony z błędnym adresem.)
  • Dodanie komunikatu błędu o słabej jakości połączenia internetowego na potrzeby diagnostyki przy problemach z obsługą telefonu.

Poprawki

  • Zwiększenie przejrzystości raportu Statystyki kampanii przez usunięcie nadmiarowych kolumn.
  • Uzupełnienie obsługi komentarzy do aktywności na karcie kontaktu.

Zmiany jakościowe

  • Poprawa wygody korzystania z karty sprawy i karty kontaktu przez zmiany w działaniu pól tytułu sprawy i nazwy kontaktu – dostosowywanie szerokości pola do szerokości okna przeglądarki i dodanie podglądu pełnej wartości pola.
  • Optymalizacja wydajności aplikacji przez zmiany w sposobie generowania listy ostatnich aktywności na Dashboard.
  • Uproszczenie nadawania uprawnień do niestandardowych widoków systemu.

 

Czy artykuł był pomocny?