Widok
Wszystkie zgłoszenia pozwala na szybki podgląd wszystkich zgłoszeń, które trafiły do Twojego Systell Contact Center. To Ty jako nasz klient decydujesz, według jakich kryteriów chcesz, aby zgłoszenia były sortowane, np. według:
- Daty utworzenia (np. od góry najnowsze lub najstarsze zgłoszenia),
- Statusu zgłoszenia (np. od góry listują się zgłoszenia w statusie „Otwarty” lub „w Trakcie realizacji” itp.),
- Źródła pochodzenia zgłoszenia (np. najpierw listują się zgłoszenia pochodzące z maila, potem z połączeń telefonicznych itp.)
Ponadto, masz do dyspozycji przyciski funkcyjne, które poprzez jedno kliknięcie zawęża Ci listę wyświetlanych zgłoszeń, np.:
- Wyświetlą Ci się tylko nowe zgłoszenia (przycisk funkcyjny NOWE),
- Wyświetla Ci się tylko otwarte zgłoszenia (przycisk funkcyjny OTWARTE),
- Wyświetla Ci się tylko zamknięte zgłoszenia (przycisk funkcyjny ZAMKNIĘTE).
Rodzaj filtrowania i zawężania rodzaju listujących się zgłoszeń, a tym samym rodzaj przycisków funkcyjnych, jest w pełni konfigurowalny i dostosowany do Twoich oczekiwań i potrzeb biznesowych.