Centrum pomocy / 6.11.0

6.11.0

Data wydania 8/2021

Nowe funkcjonalności

  • Panel managera dostępny w Next z bezpiecznym logowaniem ★★
  • Tworzenie nowych ról użytkowników, tworzenie roli na podstawie kopii innej roli, zmiana nazwy i zakresu uprawnień dla roli, wiele ról dla użytkownika ★★
  • Możliwość logowania za pomocą konta Windows Active Directory ★
  • Otwieranie dynamicznych widoków za pomocą przycisków skrótów multichannel ★
  • Wybór wykorzystywanej wersji API integracyjnego
  • Łączenie się do publicznej centrali VOIP po adresie wewnętrznym
  • Zapis informacji o tym, która strona zakończyła połączenie telefoniczne
  • Sortowanie po jednej z kolumn w tabelach widoków
  • Możliwość definiowania listy zakładek na karcie kontaktu, na podstawie jego typu
  • Możliwość definiowania typu kontaktu podczas dodawania sprawy
  • Zapis relacji między sprawami przy tworzeniu sprawy ze sprawy
  • Możliwość dodawania sprawy ze źródła faks
  • Nowe, dedykowane pola email dla kontaktu i użytkownika

Zmiany jakościowe

  • Zmiany i ujednolicanie graficzne widoków
  • Zmiany w parametrach, wyświetlanym zakresie danych i wyglądzie raportów
  • Dodanie możliwości wstawiania numeru sprawy do wzorca wiadomości SMS
  • Zmiany w sposobie pobierania wiadomości email
  • Optymalizacja działania telefonu FreePbx
  • Dodanie obsługi różnych regionów w Livechat
  • Rozszerzenie metody wyszukiwania sprawy w API integracyjnym
  • Poprawa działania API przy wyłączonym SCC

Poprawki

  • Poprawa wydajności aplikacji
  • Poprawa działania ikon, przycisków i przekierowań
  • Poprawa przejść między zakładkami
  • Poprawa wyświetlania widoku Wallboard i liczników
  • Poprawa procesu logowania
  • Poprawa funkcji ustawiania języka aplikacji
  • Poprawa zarządzania uprawnieniami w części managerskiej
  • Poprawa naliczania czasu pracy agentów
  • Poprawa błędów dla połączeń przychodzących
  • Poprawa rozłączania połączenia przy braku odpowiedzi z centrali
  • Poprawa kolejności pobierania adresów email przy akcji automatycznej
  • Poprawa obsługi skrzynek mailowych Office365
  • Poprawa działania podpisu dla skrzynek mailowych
  • Poprawa funkcji załączania do wiadomości email plików o dużym rozmiarze
  • Poprawa wyświetlania okna telefonu
  • Poprawa procesu edycji i zapisu danych w karcie rekordu
  • Poprawa wyszukiwania kontaktów
  • Poprawa wyświetlania elementów karty sprawy
  • Poprawa wyświetlania aktywności w karcie sprawy
  • Poprawa zapisu statusu połączenia na liście aktywności
  • Poprawa procesu tworzenia nowej sprawy
  • Poprawa procesu edycji i zapisu danych oraz komunikatów w karcie sprawy
  • Poprawa przypisania właściciela do sprawy
  • Poprawa otwierania sprawy z linka
  • Poprawa procesu edycji i zapisu danych dotyczących użytkownika
  • Poprawa czasu wykonywania harmonogramów zadań
  • Poprawa pól wyboru w widokach raportów
  • Poprawa regulacji i wyświetlania szerokości kolumn w tabelach
  • Poprawa tworzenia się wpisów w errorlog
  • Poprawa stabilności połączenia z API

★    główne nowe funkcjonalności

★★ największe główne nowe funkcjonalności

Czy artykuł był pomocny?