W Systell Contact Center (SCC) do każdej kampanii możesz przydzielić dowolną liczbę kontaktów, jakie masz w bazie danych oraz zarządzać nimi w trakcie trwania kampanii.
Ważne
Przydzielone kontakty zostaną zablokowane, oznacza to, że możesz przydzielić je tylko raz.
Do wykonania tej akcji na widoku Kontakty będziesz potrzebował przygotowanej bazy kontaktów. Możesz je uzyskać dzięki importowi z pliku lub mieć je już wcześniej przygotowane.
Akcja na grupie kontaktów, zwana inaczej przydzielaniem, służy przypisaniu wpisów z bazy danych klientów do określonego procesu obsługi (kampania).
Wykonując tę akcję dla wybranych kontaktów, utworzysz dla każdego z nich sprawę w określonej kampanii.
Ważne
Akcja zostanie wykonana tylko dla kontaktów wolnych, czyli nie posiadających jeszcze sprawy z przydzielania.
Pomocne
Kontakty wolne, czyli nieprzydzielone, mogą pochodzić z różnych źródeł:
- wprowadzone do systemu przy pomocy importu kontaktów, nie mają jeszcze żadnych powiązanych ze sobą spraw;
- dodane przez automatyczne założenie sprawy z połączenia, wiadomości email lub innego kanału kontaktu;
- utworzone przez członka zespołu, (w tym wypadku mogą mieć powiązane ze sobą sprawy, także utworzone ręcznie).
Będzie ono widoczne, nawet gdy przejdziesz na inny widok, kartę sprawy lub kontaktu.
Aby znaleźć nowopowstałe zgłoszenia możesz uszeregować sprawy według daty utworzenia. Jeszcze łatwiejszym rozwiązaniem na zlokalizowanie utworzonych spraw jest filtrowanie po zaimportowanym pliku (jeśli użyłeś tej opcji pobrania kontaktów). Aby to zrobić należy na widoku Sprawy wybrać filtr Importowane pliki, a następnie zaznaczyć nazwę importu, którego dokonałeś wcześniej. Po zastosowaniu takiego filtrowania możesz zapisać widok jako zakładkę, żeby zawsze mieć łatwy dostęp do utworzonych w ten sposób spraw.
Przejdź w widoku Kontakty na zakładkę Baza Danych i przydzielanie.
Na zakładce dostępne są sekcje:
Wpisując wartość w pola Miasto, Region musisz wpisać dokładnie pełną nazwę wyszukiwanego elementu. Jeżeli we wpisywanej wartości będzie błąd, to nie zostanie ona wyszukana w bazie danych. Natomiast dla pola Telefon wystarczy wpisać tylko początek numeru telefonicznego, by wartości zostały wyszukane prawidłowo.
Kliknięcie przycisku Odśwież liczbę rekordów wyświetla tylko liczbę rekordów spełniających filtrowanie (pokazanie liczby rekordów jest szybsze niż pokazanie rekordów).
Kliknięcie przycisku Pokaż wyświetla kontakty spełniające podane powyżej kryteria.
Widok kontaktów jest stronicowany. Na jednej stronie pokazywanych jest 20 kontaktów. Jeżeli wyfiltrowany zostanie np. 100 kontaktów to zostaną one podzielone na 5 stron.
Po zrealizowaniu sukcesów w kampanii przez wszystkich agentów, rekordy, które nie zostały w kampanii użyte, są zwracane do bazy danych z datą ostatniego użycia ustawioną na poprzednie użycie.
Kolumna Usuń służy do trwałego usunięcia kontaktu z bazy danych.
Po wyfiltrowaniu rekordów i kliknięciu Pokaż dostępna jest lista rekordów.
Ostatnie użycie takich rekordów jest ustawione na wartość poprzedniego użycia.
Dla kampanii z Rozkładem połączeń zgodnym z kolejnością przydzielania rekordy będą podawane w kolejności dodawania oraz zgodnie z posortowaniem na widoku Baza danych (domyślnie rekordy sortowane są po polach Adres i Miasto).
Aby rekordy były podawane według ulic, musisz wyfiltrować daną ulicę i dodać ją do kampanii.
Tę czynność należy powtórzyć dla każdej ulicy z osobna.