Centrum pomocy / Dwa aktywne połączenia

Dwa połączenia w tym samym czasie

Korzystając z telefonu w Systell Contact Center możesz mieć aktywne dwa połączenia w tym samym czasie. Jest to szczególnie przydatne, gdy prowadzisz rozmowę z klientem, ale aby rozwiązać jego sprawę, potrzebujesz konsultacji z inną osobą.

Aby zainicjować dwa aktywne połączenia:

  1. Podczas trwającego połączenia kliknij 'ZAWIEŚ’ na karcie telefonu, by zawiesić aktualną rozmowę lub od razu przejdź do książki adresowej, lub klawiatury i wybierz numer drugiego rozmówcy.
  2. Zadzwoń na wybrany numer. Jeśli pierwsza rozmowa nie była wcześniej zawieszona, to zostanie ona zawieszona automatycznie w momencie inicjowania drugiego połączenia.
  3. Po odebraniu drugiego połączenia na karcie telefonu pojawi się widok dwóch połączeń.

Podczas trwania dwóch połączeń możesz dowolnie przełączać się między nimi, zawieszając jedno z nich. Możesz również zawiesić oba połączenia jednocześnie. W momencie zawieszenia, rozmówca usłyszy w słuchawce muzykę – sygnał oczekiwania na Twój powrót do rozmowy.

 

Jeśli drugie połączenie nie zostanie odebrane, bądź zostanie odrzucone, pierwsze z połączeń pozostanie zawieszone. Na karcie telefonu zobaczysz informację o nieodebranym połączeniu oraz opcję powrotu do aktywnego połączenia. Zostanie ono wznowione dopiero po tym, jak klikniesz „WZNÓW”.

Czy artykuł był pomocny?