Centrum pomocy / Konfiguracja

Konfiguracja

Konfiguracja, to miejsce gdzie zebraliśmy dla Ciebie listę ustawień funkcji aplikacji, takich jak zakres danych o kontaktach, wygląd podpisu i szablonów wiadomości e-mail, czy zarządzanie uprawnieniami dla użytkowników. Ułatwi Ci to dopasowywanie Next do Twoich potrzeb, zarówno przy pierwszej instalacji, jak i w przypadku konieczności wprowadzania zmian w trakcie użytkowania.

Ważne

Pamiętaj, że aby móc korzystać z pełnej zawartości widoku konfiguracji, musisz mieć uprawnienia związane z rolą administratora. Dla managerów i agentów dostęp jest, w różnym stopniu, ograniczony.

Gdzie znajduje się Konfiguracja?

Zbiór opcji konfigurowania aplikacji znajdziesz na pasku bocznym menu w części menedżerskiej, oznaczony ikoną koła zębatego.

Struktura widoku Konfiguracji

Aby było Ci łatwiej znaleźć potrzebny zakres ustawień, podzieliliśmy ich listę na sekcje:

Pola kontaktu zawierają informacje o danym kontakcie zapisanym w bazie danych Systell Contact Center, takie jak imię, nazwisko, numer telefonu czy adres email. Tutaj możesz modyfikować listę tych pól oraz określić, które z nich mają być wymagane do utworzenia nowego wpisu.

Reguły przychodzące, to filtry, dzięki którym zgłoszenia od klientów trafiają do odpowiednich kampanii, na przykład ze względu na źródło (SMS, email, połączenie telefoniczne).

Mechanizm różnych typów Pracy i Przerwy pozwala na szczegółowe raportowanie czasu pracy konsultanta i generowanie odpowiednich raportów. Ustawienie danego trybu przez agenta powoduje, że inni użytkownicy widzą status jego obecności w książce adresowej. Ponadto zmiana statusu jest związana z logowaniem do telefonicznych kolejek przychodzących lub dialera.

Ta sekcja zawiera ustawienia dialera, jak również konta SIP, czyli numery wewnętrzne dla użytkowników Twojego telefonu oraz statusy połączeń przychodzących, które możesz ustawić według własnego uznania.

Aby komunikować się z klientami za pomocą wiadomości email, potrzebujesz najpierw za pomocą dostępnych w tej sekcji ustawień, skonfigurować adresy poczty elektronicznej, zarówno przychodzącej, jak i wychodzącej. Do dyspozycji masz również możliwość stworzenia swoich wzorców wiadomości email, które ułatwią Ci pracę i umożliwią identyfikację graficzną, niezależnie od stopki z podpisem konsultanta.

Tutaj znajdziesz ustawienia potrzebne do komunikacji z klientami za pomocą SMS. Stworzysz wzorce, które ułatwią pracę konsultantom i umożliwią automatyczne wysyłanie wiadomości zaplanowane w procesie.

W tej sekcji umieściliśmy ustawienia o charakterze administracyjnym, niedostępne dla managerów. Znajdziesz tu między innymi zarządzanie uprawnieniami, które pozwala włączać i wyłączać uprawnienia dla użytkowników ze względu na przydzielone im role. Możesz też zaprogramować harmonogramy potrzebne w kampaniach automatycznych oraz ułatwiające raportowanie.
Czy artykuł był pomocny?