Centrum pomocy / Kontakt

Kontakt

Systell Contact Center pozwala przechowywać własną bazę kontaktów. Kontakt natomiast to spis danych dotyczących osoby, firmy lub organizacji. Dzięki bazie kontaktów możesz identyfikować je przy komunikacji przychodzącej (telefonach, wiadomościach mail, SMS oraz czatach), przeszukiwać oraz zarządzać nimi. Podstawowe dane o kontakcie w SCC to:

  • ID,
  • Nazwa,
  • Imię, nazwisko,
  • Adres (województwo, miasto, ulica, numer domu),
  • Numery telefonu,
  • Adres email.

Karta kontaktu

Szczegółowe dane o każdym kontakcie znajdziesz na karcie kontaktu. Z jej poziomu masz możliwość:

  • Dodać nową sprawę związaną z kontaktem przyciskiem
  • Dodać plik przez 
  • Dodać notatkę przez
  • Podglądu wszystkich spraw związanych z danym kontaktem przez zakładkę
  • Podglądu aktywności związanych z kontaktem, tj. połączeń od i do kontaktu, korespondencji mailowej prowadzonej z kontaktem, notatek. Aktywności dostępne są w zakładce

Dodawanie własnych pól do kontaktu

Jeżeli podstawowe pola w kontakcie (takie jak Nazwa, Nazwisko, Adres, Telefon) nie są dla Ciebie wystarczające, to zawsze możesz dodać własne (np. NIP, PESEL, grupa krwi, marka samochodu). Możesz dostosować również kolejność tych pól w systemie oraz ich widoczność dla różnych kampanii.

W części menedżerskiej SCC masz możliwość modyfikowania listy pól kontaktu. Możesz to zrobić wchodząc przez widok Konfiguracja na zakładkę Pola kontaktu. Możesz także określić widoczność danego pola oraz czy chcesz, aby było ono:

  • Edytowalne – czyli by agenci (użytkownicy) mogli je zmieniać,
  • Wymagalne – jego wypełnienie będzie konieczne do zapisu kontaktu lub sprawy,
  • Typ pola – określa jakie dane będą przechowywane w polu, może być to: tekst, liczba, adres mail czy też telefon.

Dzięki SCC możesz w intuicyjny i prosty sposób tworzyć bazę swoich klientów oraz zarządzać nią dokonując potrzebnych aktualizacji i poprawek.

Pomocne

W SCC możesz zaznaczyć, które pola chcesz, aby były edytowalne. Jeśli dane pole zostało skonfigurowane jako nieedytowalne, wówczas nie będziesz mógł aktualizować / poprawić danych przez UI w SCC.

Jak dodać kontakt za pomocą przycisku dodawania?

  1. Kliknij przycisk plusa, widoczny w lewym górnym rogu aplikacji.
  2. Wybierz Kontakt.
  3. Uzupełnij dane na karcie kontaktu.
  4. Kliknij Zapisz – Twój nowy kontakt właśnie został utworzony!

Jak dodać kontakt przy tworzeniu sprawy?

  1. Dodaj sprawę do której chcesz dodać kontakt i uzupełnij jej dane.
  2. W widoku sprawy po prawej stronie pojawi się karta kontaktu.
  3. Uzupełnij potrzebne dane w polu kontaktu.
  4. W prawym górnym rogu wciśnij przycisk Zapisz.
  5. Kontakt został utworzony i przypisany do sprawy.
dodanie_kontakt
Czy artykuł był pomocny?