Nowości Systell Contact Center
Poznaj najnowsze funkcje systemu. Sprawdź, jakie zmiany wprowadziliśmy w aplikacji i wykorzystuj je do usprawnienia pracy swojego zespołu.

listopad 2023
Karta sprawy - nowy wygląd danych kontaktu
Aby ułatwić pracę na sprawach, odświeżyliśmy wygląd kontaktu w sprawie. Oczywiście nadal możesz edytować dane kontaktu w sprawie, zmienić kontakt przypisany do sprawy lub dodać zupełnie nowy kontakt. A kiedy dodajesz nową sprawę możesz zdecydować czy kontakt jest osobą prywatną, czy firmą.
Zmieniliśmy ergonomią tego miejsca by wszystkie te działania wykonywało się przyjemniej.

październik 2023
Automatyczne przypisywanie właściciela sprawie
Mając na względzie przyspieszanie i ułatwianie pracy konsultantów w Systell Contact Center, automatyzujemy kolejne elementy obsługi.
Teraz kiedy konsultant otworzy sprawę, która nie ma właściciela i zapisze w niej zmiany, system automatycznie przypisze go jako opiekuna. Również wtedy gdy konsultant tworzy nową sprawę, system automatycznie zaproponuje go na jej właściciela.

wrzesień 2023
Karta sprawy - edycja formularza
Dla kolejnego elementu wprowadzamy możliwość edycji bezpośrednio w karcie sprawy. Tym razem zyskujesz możliwość edycji konfiguracji zakładki Formularz. Możesz zmieniać między innymi tytuły pól, zawartość list rozwijanych oraz nazwy przycisków.

sierpień 2023
Edycja zapisanych filtrów
W Systell Contact Center możesz filtrować dane w tabelach widoków po wielu różnych parametrach. Jest też dostępna opcja zapisania wyników filtrowania w postaci zakładki – wariantu danego widoku. Teraz będziesz mieć możliwość edycji takiego zapisu – zmiany parametrów poszczególnych filtrów, a także dodanie lub usunięcie wybranych z nich.

lipiec 2023
Konfiguracja weryfikacji dwuetapowej dla skrzynek poczty elektronicznej Office365
Dostosowując się do rosnących wymagań bezpieczeństwa, ułatwimy Ci konfigurację skrzynek poczty przychodzącej i wychodzącej z uwzględnieniem logowania dwuetapowego. Teraz także aktualizacji tokena dostępu otrzymywanego na wybrany numer telefonu dokonasz samodzielnie.

czerwiec 2023
Karta sprawy - nowy wygląd
Aby ułatwić Ci codzienną pracę, w Systell Contact Center wprowadzamy zmiany w karcie sprawy. Najpotrzebniejsze Konfiguracje i edycja pól będą teraz znajdować się bezpośrednio w karcie. Odświeżymy także nieco wygląd poszczególnych elementów.

maj 2023
Masowa wysyłka SMS
Kolejna akcja na grupach! Korzystając z filtrowania i wielozaznaczenia precyzyjnie zdefiniujesz grupę spraw lub kontaktów, do których chcesz masowo wysłać SMS. Przygotowanie modelu wiadomości umożliwia wprowadzanie zmiennych w treści, na przykład żeby automatycznie wstawiać imię odbiorcy. Akcja umożliwia też ustawienie daty i godziny planowanej wysyłki oraz określenie prezentacji nazwy nadawcy.

kwiecień 2023
Import danych kontaktów z pliku .xlsx
Wprowadzamy dla Ciebie zmiany w imporcie kontaktów do aplikacji Systell Contact Center.
Teraz dane będzie się wprowadzać bezpośrednio z pliku .xlsx, na przykład z programu Excel, dzięki czemu oszczędzisz część czasu potrzebnego na jego przygotowanie.
Funkcja zyska też nowy wygląd i znajdzie się przy liście kontaktów w systemie, aby ułatwić i przyspieszyć Twoją pracę.

marzec 2023
Integracja z DMS Rogowiec
DMS Rogowiec to oprogramowanie branży automotive do zarządzania samochodową stacją dealerską.
Dzięki integracji w Systell Contact Center właściciele salonów samochodowych mają bezpośredni dostęp do takich danych klienta, jak historia zakupów, lista zleceń serwisowych czy lista pojazdów. Wszystkie dane pobierane są w trybie dobowym i dołączane do kontaktu (karty klienta).

luty 2023
Filtrowanie - nowy wygląd
Na widokach Systell Contact Center masz możliwość filtrowania listy spraw lub kontaktów, według własnych potrzeb. To bardzo przydatne zarówno przy zarządzaniu zespołem, jak i w pracy konsultanta.
Żeby ułatwić Ci określanie parametrów szukanej grupy wpisów, przygotowujemy nowy wygląd opcji filtrowania. Bardziej przejrzysty i dający możliwość dostosowywania do bieżących potrzeb. Zestaw filtrów, z którego korzystasz będzie dostępny w postaci menu przycisków.

styczeń 2023
Integracja Allegro
Portal Allegro jest popularnym kanałem kontaktu handlowego z klientami coraz szerszego wachlarza branż.
Aby ułatwić obsługę transakcji i dotyczącej ich komunikacji, wprowadziliśmy nową integrację w Systell Contact Center. Obejmuje ona zakładanie zgłoszeń z systemowych wiadomości email Allegro wraz z prowadzeniem ciągłości korespondencji.

grudzień 2022
Działanie na wielu kontaktach i sprawach
Już wkrótce w Systell Contact Center będziesz mógł wykonywać nowe działania na kontaktach i sprawach. W jednym kroku ustawisz właściciela dla wybranych spraw, zmienisz status i priorytet, zmienisz kampanie lub usuniesz kontakty i sprawy. Działania te wykonasz dokładnie dla tych spraw i kontaktów, dla których będziesz chciał.

listopad 2022
Integracja Salesforce
Salesforce jest wiodącą na świecie platformą do zarządzania relacjami z klientem, sprzedażą, marketingiem, budowania społeczności oraz analizy danych.
Aby ułatwić Ci codzienną pracę, zintegrowaliśmy telefonią biznesową Systell Contact Center z Salesforce. Teraz bezpośrednio w Salesforce możesz wykonywać i odbierać połączenia, zarządzać statusem dostępności w kolejkach oraz identyfikować klientów na podstawie danych z książki adresowej. Możesz również w trakcie rozmowy z klientem dodawać zgłoszenia i kontakty. A wszystko to z wykorzystaniem pełnego spektrum możliwości telefonii Systell Contact Center takich jak IVR, zarządzanie kolejkami, raportowanie, monitorowanie połączeń oraz wiele innych.

październik 2022
Procesy biznesowe
Przygotowaliśmy dla Ciebie w Systell Contact Center kolejne procesy biznesowe, które wesprą Twój biznes. Zebraliśmy dobre praktyki związane z tymi procesami oraz opisaliśmy krok po kroku jak z nich korzystać.
Skorzystaj z bezpłatnej wersji trial a znajdziesz tam gotowe kampania dla nowych procesów.

wrzesień 2022
Wbudowana centrala telefoniczna
Wbudowana centrala telefoniczna to nie tylko połączenia z Klientami i rejestrowanie rozmów. Teraz możesz przez Systell Contact Centrer na przykład stworzyć własne interaktywne menu głosowe lub przygotować schematy przekierowań i komunikatów dopasowane do potrzeb Twojej firmy. Zamieściliśmy w systemie także dostęp do zestawu raportów centrali.
Możesz zapoznać się z tą funkcją w bezpłatnej wersji trial.

czerwiec 2022
Czym jest Twoje konto?
Teraz w bezpłatnym trialu Systell Contact Center poza wbudowaną centralą znajdziesz także panel Twoje konto. Jest to opcja dostępna tylko dla użytkowników korzystających z samoobsługowej wersji systemu.
Z poziomu Twojego konta masz możliwość zarządzania liczbą zakupionych licencji, a także w razie potrzeby doładujesz swoje konto oraz pobierzesz fakturę.

maj 2022
Nowy widok Połączenia z możliwością odsłuchu nagrań
Przygotowaliśmy dla Ciebie nowy widok Połączenia, tak, abyś wszystkie rozmowy z klientami miał w jednym miejscu. Zamiast przeszukiwać sprawy, teraz wystarczy, że wejdziesz w jedno miejsce i zobaczysz wszystkie połączenia konsultantów, wraz z możliwością ich odsłuchu i pobrania.

maj 2022
Nowe funkcje na karcie sprawy
Na karcie sprawy znajdziesz dwie nowe funkcje, które mają za zadanie ułatwić i usprawnić pracę w aplikacji.
Jedną z nich jest możliwość dodania nowego kontaktu podczas tworzenia sprawy.
Druga opcja to scalanie, które pozwala łączyć ze sobą dwie sprawy, z uwzględnieniem przeniesienia aktywności z obydwu z nich.

21 kwietnia 2022
Obsługa lejka sprzedaży
Teraz w Systell Contact Center znajdziesz Lejek sprzedaży, przeznaczony przede wszystkim dla działów handlowych. Jego rola to wspieranie zarządzania procesem sprzedaży i pozyskiwania klientów. Dzięki niemu będziesz mógł na bieżąco monitorować cały proces sprzedaży produktu lub usługi oraz jego poszczególne etapy. Dopasujesz również widok do swoich potrzeb, dzięki dostępnym dodatkowym funkcjom.

16 marca 2022
Zarządzanie przez Next - Monitorowanie Agentów
Kolejny moduł panelu managerskiego Next. Tym razem jest to nowe narzędzie do monitorowania pracy agentów. Tabela wraz z listą konsultantów, dla których sprawdzisz m.in. status, stan telefonu, numer telefonu klienta, zalogowanie do kolejki czy przypisaną kampanię. W kolejnych aktualizacjach będziemy dodawać następne funkcje.

23 grudnia 2021
Jeszcze więcej możliwości zarządzania widokami
Zmieniliśmy nie tylko wygląd widoków. Teraz wyniki filtrowania w tabelach zapiszesz w postaci dodatkowych zakładek. W zależności od ustawień będą one widoczne tylko dla Ciebie albo dla wszystkich użytkowników.
Nowością jest też możliwość zmiany wysokości wierszy w tabeli na widoku, tak aby dostosować ją do Twoich potrzeb.

18 listopada 2021
Personalizuj widoczność i kolejność kolumn w Twoich widokach
Kolejna nowość w Systell Contact Center! Teraz możesz dostosować tabele w widokach do swoich potrzeb. W bardzo łatwy sposób zmienisz kolejność kolumn według własnego uznania lub ukryjesz te kolumny, których akurat nie potrzebujesz. Zawsze możesz też przywrócić ustawienia domyślne wybranej tabeli.

30 sierpnia 2021
Customowe role użytkowników i nowe uprawnienia
Elastycznie zarządzaj uprawnieniami każdego użytkownika. Twórz nowe role i przypisuj wiele ról do jednego użytkownika. Od teraz system pozwala nie tylko na wykorzystanie standardowych ról użytkowników, takich jak: agent, menedżer, czy administrator, ale również na dodawanie nowych ról charakterystycznych dla konkretnej organizacji. Do każdej z ról możesz przypisać niezwykle szczegółowe uprawnienia.

30 sierpnia 2021
Zarządzanie przez Next - panel zarządzania
Teraz wszystko znajdziesz w jednym miejscu! Wszystkie ustawienia i konfiguracje są w Next, aby ułatwić Ci pracę. Bez względu na to czy masz rolę agenta, administratora czy menedżera, teraz wystarczy, że zalogujesz się do Next, by znaleźć wszystko, co jest Ci potrzebne do pracy.

04 maja 2021
Integracja z LiveChat
Integracja z aplikacją Livechat to nowa funkcja naszego systemu. Dzięki niej zyskujesz możliwość tworzenia spraw w SCC bez opuszczania aplikacji Livechat. Odpowiadaj na pytania klientów i twórz zgłoszenia w SCC za pomocą komunikatora Livechat! W każdej chwili możesz też przenieść się z LiveChat na sprawę w Next. Teraz to wyjątkowo proste!

04 maja 2021
Książka telefoniczna z presence
Nową funkcjonalnością naszego systemu jest książka adresowa, która wraz z nowym widokiem telefonu pomoże użytkownikom jeszcze sprawniej korzystać z telefonu. Dzięki książce adresowej możesz zapisywać swoje własne kontakty, które będą widoczne tylko dla Ciebie lub dla wszystkich użytkowników systemu. Natomiast presence to nic innego jak status obecności agenta. Dzięki temu widzisz czy agent, z którym chcesz się skontaktować, nie jest akurat zajęty.

04 maja 2021
After Call - przerwa po rozmowie
Kolejna nowość w naszym systemie to After Call. Jest to nowy tryb pracy/przerwy, a dokładniej czas po rozmowie, w którym pracownik ma czas na uzupełnienie notatek czy ankiet, zanim podejmie następnego klienta. Długość przerwy After Call możesz dowolnie konfigurować dla każdej kampanii. Konsultant może również sam zakończyć tę przerwę lub wydłużyć ją w razie potrzeby.

04 maja 2021
Nowa metoda integracji z platformą komunikacyjną 3CX
W wersji 6.10.0 dodaliśmy typ telefonu 3CXPhoneCTI! Korzysta on z nowej metody dostępu, dzięki której nie będzie już potrzebna wtyczka (plugin) do aplikacji systemowej (3CX Phone for Windows). Łączy się bezpośrednio z platformą komunikacyjną 3CX i na niej wykonuje działania związane z obsługą połączeń, które następnie przesyłane są do aplikacji agenta. 3CXPhoneCTI zapewnia integrację z telefonami wspieranymi przez 3CX.

22 stycznia 2021
Nowy wygląd telefonu i nowa jakość transferów
Specjalnie dla naszych klientów nasz telefon zyskał nowy wygląd i jeszcze więcej nowych funkcjonalności, które nie tylko ułatwią pracę, ale też dzięki którym obsługa klienta stanie się jeszcze bardziej efektywna. Nowe możliwości dają również transfery połączeń. Możesz przekierować połączenie do innego konsultanta zarówno bez, jak i z konsultacją.

26 października 2020
Ustaw status i notatkę dla połączenia
Podczas połączenia przychodzącego masz możliwość oznaczyć na karcie telefonu status, a także dodać notatkę.
Nie zawsze jest potrzeba zakładać sprawę dla połączenia, dlatego w takich sytuacjach wystarczy dodać notatkę z informacją o charakterze połączenia.

26 października 2020
Rozbudowa REST API
Rozbudowaliśmy nasze API o nowe metody wyszukiwania kontaktów i spraw. Dodaliśmy szczegółowe szukanie m.in. po numerze sprawy, po nazwie kampanii czy statusie sprawy.
Po zdefiniowaniu filtrów wyszukiwania dużo szybciej odnajdziesz sprawę lub kontakt, który Cię interesuje.

26 października 2020
Zapisz swoje ulubione filtry
Aby korzystanie z aplikacji Systell Contact Center było jeszcze łatwiejsze, teraz masz możliwość zapisywania swoich filtrów wyszukiwania na widoku 'Szukaj’.
Nie musisz za każdym razem ustawiać tego samego filtra, żeby odnaleźć interesujące Cię sprawy i kontakty. Wystarczy, że oznaczysz gwiazdką wybrany filtr i go zapiszesz.