Nowości Systell Contact Center
Poznaj najnowsze funkcje systemu. Sprawdź, jakie zmiany wprowadziliśmy do naszej aplikacji i wykorzystuj je do usprawnienia pracy swojego zespołu.

maj 2022
Czym jest Twoje konto?
Teraz w bezpłatnym trialu Systell Contact Center poza wbudowaną centralą znajdziesz także panel Twoje konto. Jest to opcja dostępna tylko dla użytkowników korzystających z samoobsługowej wersji systemu.
Z poziomu Twojego konta będziesz mieć możliwość zarządzania liczbą zakupionych licencji, a także w razie potrzeby doładujesz swoje konto oraz pobierzesz fakturę.

maj 2022
Nowy widok Połączenia z możliwością odsłuchu nagrań
Przygotowujemy dla Ciebie nowy widok Połączenia, tak, abyś wszystkie rozmowy z klientami miał zebrane w jednym miejscu. Zamiast przeszukiwać sprawy, teraz wystarczy, że wejdziesz na widok i zobaczysz wszystkie połączenia Twoich konsultantów, wraz z możliwością ich odsłuchu i pobrania.

maj 2022
Nowe funkcje na karcie sprawy
Wkrótce na karcie sprawy pojawią się dwie nowe funkcje, które mają za zadanie ułatwić i usprawnić pracę w aplikacji.
Jedną z nich jest możliwość dodania nowego kontaktu podczas tworzenia sprawy.
Druga opcja to scalanie, które pozwala łączyć ze sobą dwie sprawy, z uwzględnieniem przeniesienia aktywności z obydwu z nich.

21 kwietnia 2022
Nowy widok - Lejek sprzedaży
W menu bocznym znajdziesz widok o nazwie Lejek sprzedaży, przeznaczony przede wszystkim dla działów handlowych. Jego rola to wspieranie zarządzania procesem sprzedaży i pozyskiwania klientów. Dzięki niemu będziesz mógł na bieżąco monitorować cały proces sprzedaży produktu lub usługi oraz jego poszczególne etapy. Dopasujesz również widok do swoich potrzeb, dzięki dostępnym dodatkowym funkcjom.

16 marca 2022
Zarządzanie przez Next - Monitorowanie Agentów
Kolejny moduł panelu managerskiego Next. Tym razem jest to nowe narzędzie do monitorowania pracy agentów. Tabela wraz z listą konsultantów, dla których sprawdzisz m.in. status, stan telefonu, numer telefonu klienta, zalogowanie do kolejki czy przypisaną kampanię. W kolejnych aktualizacjach będziemy dodawać następne funkcje.

23 grudnia 2021
Jeszcze więcej możliwości zarządzania widokami
Zmieniliśmy nie tylko wygląd widoków. Teraz wyniki filtrowania w tabelach zapiszesz w postaci dodatkowych zakładek. W zależności od ustawień będą one widoczne tylko dla Ciebie albo dla wszystkich użytkowników.
Nowością jest też możliwość zmiany wysokości wierszy w tabeli na widoku, tak aby dostosować ją do Twoich potrzeb.

18 listopada 2021
Personalizuj widoczność i kolejność kolumn w Twoich widokach
Kolejna nowość w Systell Contact Center! Teraz możesz dostosować tabele w widokach do swoich potrzeb. W bardzo łatwy sposób zmienisz kolejność kolumn według własnego uznania lub ukryjesz te kolumny, których akurat nie potrzebujesz. Zawsze możesz też przywrócić ustawienia domyślne wybranej tabeli.

30 sierpnia 2021
Customowe role użytkowników i nowe uprawnienia
Elastycznie zarządzaj uprawnieniami każdego użytkownika. Twórz nowe role i przypisuj wiele ról do jednego użytkownika. Od teraz system pozwala nie tylko na wykorzystanie standardowych ról użytkowników, takich jak: agent, menedżer, czy administrator, ale również na dodawanie nowych ról charakterystycznych dla konkretnej organizacji. Do każdej z ról możesz przypisać niezwykle szczegółowe uprawnienia.

30 sierpnia 2021
Zarządzanie przez Next - panel zarządzania
Teraz wszystko znajdziesz w jednym miejscu! Wszystkie ustawienia i konfiguracje są w Next, aby ułatwić Ci pracę. Bez względu na to czy masz rolę agenta, administratora czy menedżera, teraz wystarczy, że zalogujesz się do Next, by znaleźć wszystko, co jest Ci potrzebne do pracy.

04 maja 2021
Integracja z LiveChat
Integracja z aplikacją Livechat to nowa funkcja naszego systemu. Dzięki niej zyskujesz możliwość tworzenia spraw w SCC bez opuszczania aplikacji Livechat. Odpowiadaj na pytania klientów i twórz zgłoszenia w SCC za pomocą komunikatora Livechat! W każdej chwili możesz też przenieść się z LiveChat na sprawę w Next. Teraz to wyjątkowo proste!

04 maja 2021
Książka telefoniczna z presence
Nową funkcjonalnością naszego systemu jest książka adresowa, która wraz z nowym widokiem telefonu pomoże użytkownikom jeszcze sprawniej korzystać z telefonu. Dzięki książce adresowej możesz zapisywać swoje własne kontakty, które będą widoczne tylko dla Ciebie lub dla wszystkich użytkowników systemu. Natomiast presence to nic innego jak status obecności agenta. Dzięki temu widzisz czy agent, z którym chcesz się skontaktować, nie jest akurat zajęty.

04 maja 2021
After Call - przerwa po rozmowie
Kolejna nowość w naszym systemie to After Call. Jest to nowy tryb pracy/przerwy, a dokładniej czas po rozmowie, w którym pracownik ma czas na uzupełnienie notatek czy ankiet, zanim podejmie następnego klienta. Długość przerwy After Call możesz dowolnie konfigurować dla każdej kampanii. Konsultant może również sam zakończyć tę przerwę lub wydłużyć ją w razie potrzeby.

04 maja 2021
Nowa metoda integracji z platformą komunikacyjną 3CX
W wersji 6.10.0 dodaliśmy typ telefonu 3CXPhoneCTI! Korzysta on z nowej metody dostępu, dzięki której nie będzie już potrzebna wtyczka (plugin) do aplikacji systemowej (3CX Phone for Windows). Łączy się bezpośrednio z platformą komunikacyjną 3CX i na niej wykonuje działania związane z obsługą połączeń, które następnie przesyłane są do aplikacji agenta. 3CXPhoneCTI zapewnia integrację z telefonami wspieranymi przez 3CX.

22 stycznia 2021
Nowy wygląd telefonu i nowa jakość transferów
Specjalnie dla naszych klientów nasz telefon zyskał nowy wygląd i jeszcze więcej nowych funkcjonalności, które nie tylko ułatwią pracę, ale też dzięki którym obsługa klienta stanie się jeszcze bardziej efektywna. Nowe możliwości dają również transfery połączeń. Możesz przekierować połączenie do innego konsultanta zarówno bez, jak i z konsultacją.

26 października 2020
Ustaw status i notatkę dla połączenia
Podczas połączenia przychodzącego masz możliwość oznaczyć na karcie telefonu status, a także dodać notatkę.
Nie zawsze jest potrzeba zakładać sprawę dla połączenia, dlatego w takich sytuacjach wystarczy dodać notatkę z informacją o charakterze połączenia.

26 października 2020
Rozbudowa REST API
Rozbudowaliśmy nasze API o nowe metody wyszukiwania kontaktów i spraw. Dodaliśmy szczegółowe szukanie m.in. po numerze sprawy, po nazwie kampanii czy statusie sprawy.
Po zdefiniowaniu filtrów wyszukiwania dużo szybciej odnajdziesz sprawę lub kontakt, który Cię interesuje.

26 października 2020
Zapisz swoje ulubione filtry
Aby korzystanie z aplikacji Systell Contact Center było jeszcze łatwiejsze, teraz masz możliwość zapisywania swoich filtrów wyszukiwania na widoku ‘Szukaj’.
Nie musisz za każdym razem ustawiać tego samego filtra, żeby odnaleźć interesujące Cię sprawy i kontakty. Wystarczy, że oznaczysz gwiazdką wybrany filtr i go zapiszesz.