Systell Contact Center (SCC) w celu optymalnego dostosowania swoich funkcjonalności do potrzeb i oczekiwań klientów wprowadził mechanizm zakładania nowych zgłoszeń/ticketów za pośrednictwem formularzy kontaktowych na stronach www.
Wyobraźmy sobie taką sytuację: klient SCC ma swoją stronę internetową, a na niej formularz kontaktowy, za pośrednictwem którego odbiorcy jego produktów/usług mogą się z nim kontaktować, np. w celu wysłania zapytania o produkt/usługę, złożenia zamówienia, zarejestrowania się itp. Po wypełnieniu wymaganych pól na ww. formularzu na stronie klienta generowany jest email, który trafia do SCC na specjalną dedykowaną skrzynkę emailową. Z emaila tego zostaje utworzone nowe zgłoszenie/ticket, który może być automatycznie przydzielony do odpowiedniej kampanii dzięki wykorzystaniu Reguł przychodzących.
Email, z którego powstała nowa sprawa, jest zawsze do niej dołączany i stanowi element historii komunikacji związanej ze zgłoszeniem.
W SCC możemy dostosowywać obsługę formularzy kontaktowych w zależności od potrzeb naszego klienta. Oznacza to, że klient może określić, jakie pola z formularza www chce, aby były parsowane oraz w jakie pola systemu SCC mają się te dane z emaila zaciągać. „Parsowanie” to proces analizy składniowej przeprowadzany przez parsera (specjalny program) w celu przetworzenia tekstu emaila w strukturę danych przydanych/czytelnych dla systemu SCC. Parser może wyciągać z tytułu lub treści emaila (wygenerowanego na podstawie informacji zapisanych w formularzu kontaktowym) dane typu: