Centrum pomocy / Transfery

Transfery

Transfer to przekierowanie połączeń między agentami. To przydatna funkcja w momencie, kiedy klient dzwoni do nas ze specyficzną sprawą, przy której potrzebujesz konsultacji z inną osobą lub chcesz po prostu przekazać połączenie do innego agenta.

W Systell Contact Center istnieją dwa typy transferów:

  1. Transfer bez potwierdzenia – polega na przekazaniu połączenia bezpośrednio do agenta.
  2. Transfer z potwierdzeniem – jest on przydatny w momencie, kiedy przed przekazaniem połączenia potrzebujesz porozmawiać z agentem, któremu chcesz przekazać rozmowę.

 

Jak wykonać transfer bez potwierdzenia?

  1. Po odebraniu połączenia przychodzącego kliknij przycisk Przekieruj na karcie telefonu.
  2. W tym momencie pojawi się widok Książki adresowej. Możesz przetransferować swoje połączenie na numer, który jest zapisany w książce adresowej lub numer, który wybierzesz bezpośrednio z klawiatury.
  3. Aby wybrać numer z książki adresowej, zacznij wpisywać imię lub nazwisko agenta, któremu chcesz przekazać połączenie. Numery możesz wyszukiwać również po stanowisku, na którym pracuje agent lub dziale, co dodatkowo ułatwia pracę w momencie, kiedy sprawa dotyczy specyficznego zagadnienia – np. księgowości.
  4. Klikając Enter przetransferujesz połączenie na pierwszy podpowiadany numer, który pojawi Ci się w widoku książki adresowej.
  5. Po wpisaniu i zatwierdzeniu numeru klient usłyszy w słuchawce muzykę na czekanie i będzie czekał na odebranie połączenia przez wskazaną przez Ciebie osobę.
  6. Pojawia się okno z informacją, że rozmowa została przetransferowana oraz imieniem, nazwiskiem i numerem telefonu agenta, do którego została przekazana rozmowa.
  7. Po naciśnięciu przycisku Zamknij zostaniesz przeniesiony do widoku książki telefonicznej. Możesz również wyjść z tego widoku poprzez zamknięcie telefonu bądź przełączenie karty na inną niż aktualna.

Jak wykonać transfer z potwierdzeniem?

  1. Po odebraniu połączenia przychodzącego kliknij przycisk Transfer z konsultacją znajdujący się na widoku połączenia przychodzącego.
  2. W tym momencie pojawi się widok Książki adresowej. Możesz przetransferować swoje połączenie na numer, który jest zapisany w książce adresowej lub numer, który wybierzesz bezpośrednio z klawiatury.
  3. Aby wybrać numer z książki adresowej zacznij wpisywać imię, nazwisko, dział lub stanowisko agenta, do którego chcesz przekazać rozmowę. Możesz wyszukiwać po wszystkich danych, które umieszczone są w polach książki adresowej.
  4. Klikając Enter rozpoczniesz transfer połączenia do innego agenta. Wybierając tryb transferu z potwierdzeniem, zanim połączenie zostanie przekierowane możesz porozmawiać z agentem, na którego numer chcesz wykonać transfer.
    W oknie telefonu pojawią się dwie informacje:

    • O numerze połączenia przychodzącego i że połączenie to jest wstrzymane.
    • O numerze telefonu wewnętrznego, z którym chcemy porozmawiać przed transferem.
      W tym momencie klient w słuchawkach słyszy muzykę na czekanie.
  5. Kiedy skończysz rozmawiać z agentem i jesteś gotowy do przekazania połączenia, wciśnij przycisk Transferuj. Połączenie zostanie przekazane do wybranego agenta.
  6. Pojawia się okno z informacją, że rozmowa została przetransferowana oraz imieniem, nazwiskiem i numerem telefonu agenta, do którego została przekazana rozmowa.
  7. Po naciśnięciu przycisku Zamknij zostaniesz przeniesiony do widoku książki telefonicznej. Możesz również wyjść z tego widoku poprzez zamknięcie telefonu bądź przełączenie karty na inną niż aktualna.
  8. Jeżeli chcesz anulować operację, kliknij Anuluj. Wtedy połączenie wróci do Ciebie i zostanie zawieszone.
  9. Aby wznowić połączenie z klientem wciśnij przycisk Wznów na karcie połączenia.

Czy artykuł był pomocny?