W tym trybie użytkownik sam pobiera rekordy (kontakty) oraz samodzielnie inicjuje i kończy połączenia. Pobrane rekordy (wraz ze formularzem rozmowy) pojawiają się w zakładkach zaraz po kliknięciu przycisku Pobierz.
Kontakt z wybranym rekordem nawiązywany jest poprzez:
W tym trybie konsultant kończy rozmowę klikając Koniec w panelu zarządzania telefonem i po uzupełnieniu formularza rozmowy klika ikonę dyskietki, która zapisuje rekord i jednocześnie zamyka zakładkę. Dane o rekordzie i skrypt rozmowy nie zostaną zapisane dopóki agent nie kliknie ikony dyskietki na zakładce.
Ten tryb (system dialera) konsultant włącza za pomocą przycisku Uruchom.
W tym trybie konsultant włącza system dialera za pomocą Uruchom.
Ten tryb dzwonienia działa na takiej samej zasadzie jak Naddzwanianie dla Agenta (Power Dialer). Różnica polega na tym, że po skończonej liczbie rekordów system oczekuje na nowe zgłoszenia rekordów.
W tym trybie konsultant inicjuje system dialera za pomocą Uruchom.