Centrum pomocy / Wdrożenie Konsultanta

Wdrożenie Konsultanta

Tutaj przygotowujemy dla Ciebie pomoce do sprawnego wdrożenia konsultantów w Twoim zespole.
Ważne

W takich ramkach zwracamy Twoja uwagę na kwestie mogące budzić wątpliwości (jak pojawiające się komunikaty) lub podpowiadamy rozwiązania biznesowe.

Pomocne

W takich ramkach umieściliśmy wyjaśnienia i przypomnienia, dotyczące działania aplikacji. Mamy nadzieję, że będą dla Ciebie pomocne.


1.
Przekaż konsultantom dane dostępowe do aplikacji.

Gdy, jako manager, tworzyłeś konta użytkowników dla swojego zespołu, wprowadziłeś tam dane potrzebne do logowania.

Przekaż je teraz konsultantom.

Listę utworzonych kont znajdziesz wybierając z lewego paska menu Użytkownicy

w tabeli tego widoku widzisz loginy przypisane do nazw (Nazwa to Nazwisko + Imię).

Jednak jeśli nie pamiętasz jakie hasła zostały przypisane do poszczególnych kont, nie masz możliwości ich odzyskania.

Konieczna jest zmiana hasła danemu użytkownikowi.

W tym celu, przy loginie któremu chcesz zmienić hasło, wybierz Edycja,
a następnie wprowadź nowe hasło o zapisz zmianę klikając OK.

Ważne

Pamiętaj, żeby poinformować konsultantów o zasadach poufności. Zarówno czas pracy, jak i wyniki są przypisane do danego konta, dlatego ważne jest, aby każdy konsultant miał dostęp tylko do swojego.


2.
Omów działanie trybów pracy i przerw.

Ważne

Poinformuj konsultantów o panujących w firmie limitach czasu przerw oraz konsekwencjach za ich przekraczanie.


3.
Zaprezentuj tworzenie zgłoszenia i z czego składa się karta sprawy.


4.
Pokaż na przykładach wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych.

Pomocne

Numer na kolejkę przychodzącą możesz sprawdzić w konfiguracji. Jednak, podczas szkolenia, najłatwiej będzie zacząć od wykonania połączenia z aplikacji na czyjś telefon komórkowy, tak aby wyświetlił się numer, a następnie na niego oddzwonić.


5.
Przedstaw jak działa wysyłanie wiadomości email i SMS.

Czy artykuł był pomocny?