Centrum pomocy / Widok Moje zgłoszenia

Widok Moje zgłoszenia

Widok Moje zgłoszenia pozwala na szybki podgląd zgłoszeń, które trafiły do Twojego Systell Contact Center i przypisane do danego Konsultanta (dany Konsultant procesuje/zajmuje się problem opisanym w ramach konkretnego zgłoszenia). Każdy Konsultant po zalogowaniu się do systemu ma swój widok Moje zgłoszenia, gdzie trafiają przypisane do niego sprawy. Widok ten pozwala Konsultantowi na lepszą organizację swojej pracy, gdyż widać jakie zgłoszenia należy obsłużyć, jaki maja status, co dzieje się z danym zgłoszeniem, np. czy klient odpisał w mailu na nasze pytania itp. Widok ten również minimalizuje ryzyko, że przy dużej ilości zgłoszeń jakaś sprawa umknie lub zostanie pominięta.

To Ty jako nasz klient decydujesz, według jakich kryteriów chcesz, aby zgłoszenia były sortowane, np. według:

  • Daty utworzenia (np. od góry najnowsze lub najstarsze zgłoszenia),
  • Statusu zgłoszenia (np. od góry listują się zgłoszenia w statusie „Otwarty” lub „w Trakcie realizacji” itp.),
  • Źródła pochodzenia zgłoszenia (np. najpierw listują się zgłoszenia pochodzące z maila, potem z połączeń telefonicznych itp.).

Ponadto, masz do dyspozycji przyciski funkcyjne, które poprzez jedno kliknięcie zawęża Ci listę wyświetlanych zgłoszeń, np.:

  • Wyświetlą Ci się tylko nowe zgłoszenia (przycisk funkcyjny NOWE),
  • Wyświetla Ci się tylko otwarte zgłoszenia (przycisk funkcyjny OTWARTE),
  • Wyświetla Ci się tylko zamknięte zgłoszenia (przycisk funkcyjny ZAMKNIĘTE).

Rodzaj filtrowania i zawężania rodzaju listujących się zgłoszeń, a tym samym rodzaj przycisków funkcyjnych, jest w pełni konfigurowalny i dostosowany do Twoich oczekiwań i potrzeb biznesowych.

Jak wejść do widoku Moje zgłoszenia?

  1. Kliknij na ikonę widoku znajdującą się na pasku po lewej stronie Systell Contact Center.
  2. Widok możesz filtrować zgodnie z ustawionymi filtrami, np. Utworzono, Nr sprawy, Temat itp. (aby filtrować widok kliknij ikonę Lejka na górze strony).
  3. Aby odświeżyć widok kliknij ikonę dwóch strzałek Odśwież dane widoku na górze strony.

Standardowy wygląd widoku Moje zgłoszenia

Na widoku Moje zgłoszenia znajdziesz następujące kolumny:

  • Status zgłoszenia (na jakim etapie realizacji jest dane zgłoszenie),
  • Data utworzenia zgłoszenia,
  • Nr zgłoszenia (przydatny podczas komunikacji – można szybko i łatwo odnaleźć dane zgłoszenie po jego numerze),
  • Osoba do kontaktu ze strony klienta w sprawie danego zgłoszenia,
  • Temat zgłoszenia (określający meritum zgłoszenia),
  • Nowy mail do zgłoszenia (jeśli do danego zgłoszenia jest jakiś nieprzeczytany mail to on zaznaczy się w tym miejscu),
  • Data otrzymania nowego maila,
  • Typ Kampanii, w jakiej jest dane zgłoszenie,
  • Źródło zgłoszenia (np. mail, formularz www, połączenie telefoniczne itp.),
  • Okienko do zaznaczenia czy dane zgłoszenie to SPAM.

Na widoku są dwa przyciski:

  • przycisk Lejka służący do filtrowania wyników według wybranych przez Ciebie kryteriów np. daty, nazwy kampanii, numeru sprawy, tematu, źródła sprawy czy nadawcy, dzięki czemu szybciej znajdziesz sprawę, która Cię interesuje
  • przycisk Odśwież pozwalający aktualizować wyświetlaną listę zgłoszeń
Czy artykuł był pomocny?