Centrum pomocy / Widok Wszystkie zgłoszenia

Widok Wszystkie zgłoszenia

Widok Wszystkie zgłoszenia pozwala na szybki podgląd wszystkich zgłoszeń, które trafiły do Twojego Systell Contact Center. To Ty jako nasz klient decydujesz, według jakich kryteriów chcesz, aby zgłoszenia były sortowane, np. według:

  • Daty utworzenia (np. od góry najnowsze lub najstarsze zgłoszenia),
  • Statusu zgłoszenia (np. od góry listują się zgłoszenia w statusie „Otwarty” lub „w Trakcie realizacji” itp.),
  • Źródła pochodzenia zgłoszenia (np. najpierw listują się zgłoszenia pochodzące z maila, potem z połączeń telefonicznych itp.)

Ponadto, masz do dyspozycji przyciski funkcyjne, które poprzez jedno kliknięcie zawęża Ci listę wyświetlanych zgłoszeń, np.:

  • Wyświetlą Ci się tylko nowe zgłoszenia (przycisk funkcyjny NOWE),
  • Wyświetla Ci się tylko otwarte zgłoszenia (przycisk funkcyjny OTWARTE),
  • Wyświetla Ci się tylko zamknięte zgłoszenia (przycisk funkcyjny ZAMKNIĘTE).

Rodzaj filtrowania i zawężania rodzaju listujących się zgłoszeń, a tym samym rodzaj przycisków funkcyjnych, jest w pełni konfigurowalny i dostosowany do Twoich oczekiwań i potrzeb biznesowych.

Jak wejść do widoku Wszystkie zgłoszenia?

  1. Kliknij na ikonę widoku znajdującą się na pasku po lewej stronie Systell Contact Center.
  2. Widok możesz filtrować zgodnie z ustawionymi filtrami, np. Utworzono, Nr sprawy, Temat itp. (aby filtrować widok kliknij ikonę Lejka na górze strony).
  3. Aby odświeżyć widok kliknij ikonę dwóch strzałek Odśwież dane widoku na górze strony.

Standardowy wygląd widoku Wszystkie zgłoszenia

Na widoku Wszystkie zgłoszenia znajdziesz następujące kolumny:

  • Data utworzenia zgłoszenia,
  • Nr zgłoszenia (przydatny podczas komunikacji – można szybko i łatwo odnaleźć dane zgłoszenie po jego numerze),
  • Temat zgłoszenia (określający meritum zgłoszenia),
  • Status zgłoszenia (na jakim etapie realizacji jest dane zgłoszenie),
  • Kontakt, dla którego zostało założone zgłoszenie,
  • Kampania, w jakiej jest dane zgłoszenie,
  • Konsultant, który założył zgłoszenie/zajmuje się zgłoszeniem,
  • Źródło zgłoszenia (np. mail, formularz www, połączenie telefoniczne itp.),

Na widoku są dwa przyciski:

  • przycisk Lejka służący do filtrowania wyników według wybranych przez Ciebie kryteriów np. daty, nazwy kampanii, numeru sprawy, tematu, źródła sprawy czy nadawcy, dzięki czemu szybciej znajdziesz sprawę, która Cię interesuje
  • przycisk Odśwież pozwalający aktualizować wyświetlaną listę zgłoszeń

Czy artykuł był pomocny?