Systell Contact Center daje Ci możliwość wyszukania dowolnej sprawy czy kontaktu za pośrednictwem widoku ZNAJDŹ.
Wyszukiwanie ogólne
Wyszukiwanie z filtrami
Wyszukiwanie ogólne
Wyszukiwanie z filtrami
Wyniki wyszukiwania (zarówno kontaktu, jak i sprawy) można sortować wg następujących kategorii:
Jeśli chodzi o sortowanie kontaktu, mamy kategorie:
Jeśli chodzi o sortowanie sprawy mamy kategorie:
Systell Contact Center pozwala szybko i sprawnie wyszukać dowolną sprawę czy kontakt. Odbywa się to za pośrednictwem funkcji WYSZUKAJ OGÓLNEGO (bez filtrów) lub WYSZUKAJ SZCZEGÓŁOWE (z filtrami). Aby ułatwić pracę naszym klientom i zwiększyć efektywność wyszukiwania, wprowadziliśmy możliwość zapisu najczęściej używanych, najbardziej potrzebnych filtrów. Dzięki temu Konsultant nie będzie musiał za każdym razem wpisywać szukanej frazy lub wybierać potrzebnego zestawu filtrów, ale będzie mógł z listy ULUBIONE WYSZUKIWANIA wybrać gotowy, zapisany filtr/zestaw filtrów.
Jak skorzystać z tej funkcjonalności?