Aby zachować bezpieczeństwo informacji i ochrony danych poufnych Systell stosuje politykę haseł zgodnie ze standardami i rekomendacją ISO/IEC 27001.
Naszym podstawowym celem w tym zakresie jest wyeliminowanie ryzyka dostępu do danych przez osoby nieuprawnione.
Zapewniamy pełne bezpieczeństwo świadczonych usług. Nasza infrastruktura jest dostarczana i obsługiwana przez firmy: Exea Sp. z o.o. [Exea Data Center] oraz Softwarestudio Sp. z o.o. [w oparciu o Atman Data Center]. Nasze serwerownie posiadającą certyfikaty:
Zero-Outage,
EPI-DCOS.
Systell Contact Center jest wirtualizowany, a dane są replikowane i backupowane. Usługi telefonii, VPN są nadmiarowe (redunantne).
Ochronie podlega dostęp do usługi, a całość jest szyfrowana.
Logowanie użytkownika do Systell Contact Center może przebiegać:
Zapewniamy możliwość dowolnej konfiguracji reguł hasłowania, w tym m.in.:
Ponadto system weryfikuje wykorzystane wcześniej hasła oraz bada nietrywialność nadawanych haseł.
SCC ma możliwość wymuszenia zmiany hasła po wyznaczonym czasie od ostatniej zmiany. Tak więc użytkownik systemu, który loguje się tym samym hasłem od 30 dni może być zmuszony do jego zmiany.
Okres, po którym trzeba zmienić hasło jest konfigurowalny i może być dostosowany do Twoich potrzeb.
W naszym systemie istnieje zabezpieczenie na niepożądane próby logowania. Po dziesięciu nieudanych logowaniach do systemu w ciągu jednej minuty, system blokuje możliwość logowania na 10 minut.