Centrum pomocy / Dla Managera / Nowości i Release notes / Co nowego w SCC
nowość - filtrowanie spraw po wartościach w formularzu
wrzesień 2024

Filtrowanie spaw po wartościach w formularzu

Kolejny sposób filtrowania tabeli widoku Sprawy – teraz możesz wyszukać sprawy o określonych wartościach pól formularza z listą wyboru.

nowość - nowy wygląd konfiguracji skrzynki poczty
sierpień 2024

Konfiguracja skrzynki pocztowej – nowy wygląd

Aby ułatwić zarządzanie Systell Contact Center, rozpoczęliśmy unowocześnianie widoków panelu menadżerskiego. Konfiguracja skrzynek poczty wychodzącej zyskała nowy wygląd, a proces dodawania uwierzytelnień Office365 został uproszczony.

nowość - wykonywanie połączeń z karty kontaktu
lipiec 2024

Wykonywanie połączeń z karty kontaktu

W Systell Contact Center połączenia są zazwyczaj realizowane w związku z wybraną sprawą. Nowa funkcja umożliwia dzwonienie także z karty kontaktu, np. w sytuacjach, gdy komunikacja nie dotyczy konkretnego zgłoszenia.

nowość - integracja z GSM
czerwiec 2024

Integracja z GSM

Integracja z GSM pozwala dodawać w Twoim SCC wpisy dotyczące połączeń z klientami, obsługiwanych przez telefony komórkowe pracowników terenowych. Znajdziesz je w karcie kontaktu i na widoku Połączenia w grupie Aktywności. Integracja GSM obejmuje numery T-mobile.

nowość - nowy wygląd karty kontaktu
maj 2024

Karta kontaktu – nowy wygląd

Aby codzienna praca z systemem SCC była łatwiejsza i przyjemniejsza, unowocześniliśmy wygląd karty kontaktu. Dotychczasowe funkcje pozostają bez zmian – nadal możesz rozwijać obszar nagłówka by zobaczyć wszystkie pola kontaktu, edytować dane w wybranych polach, czy wysłać SMS niepowiązany ze sprawą.

nowość - zakładki ostatnich aktywności na dashboard
kwiecień 2024

Dashboard – zakładki ostatnich aktywności

Dashboard jest ważnym narzędziem codziennej pracy agentów. Dzięki konsultacjom z Wami, dowiedzieliśmy się, żeby dodać nową pomocną funkcję tego widoku – podział obszaru z listą ostatnich aktywności na rodzaje aktywności (Wszystkie, Połączenia, Email, SMS).

Nowość - zmiana trybu pracy konsultanta przez przełożonego
marzec 2024

Zmiana trybu pracy konsultanta przez przełożonego

W SCC zalogowani użytkownicy mają zawsze określony jeden z trybów pracy lub przerwy. Każdy ma możliwość zmiany swojego trybu na inny, są też sytuacje, gdy tryby nadawane są automatycznie przez system. Dodatkowo, przełożeni zespołów (np. managerowie) mogą ustawić wybrany tryb innemu użytkownikowi (konsultantowi). Opcja dostępna na Monitorowaniu Agentów.

nowość - sms z karty kontaktu
luty 2024

Wysyłanie SMS z karty kontaktu

SMS w Systell Contact Center możesz wysyłać korzystając z karty sprawy lub akcji na grupie kontaktów, ale także z indywidualnej karty kontaktu. Dzięki temu, skontaktujesz się z wybranym klientem, bez konieczności określania jakiej kampanii dotyczą przesyłane informacje.

 

 

Nowość - dziesięcioczęściowy SMS
styczeń 2024

Zwiększenie maksymalnej długości wysyłanej wiadomości typu SMS

W Systell Contact Center możesz wysyłać SMS do swoich kontaktów. Zwiększamy dopuszczalną długość takich wiadomości, dla tekstu zawierającego polskie znaki będzie to teraz maksymalnie 670 znaków, czyli 10 SMS składowych. Tam, gdzie w systemie przygotowujesz treść SMS, znajdziesz odpowiednie liczniki informujące Cię o liczbie użytych znaków oraz o tym ile to stanowi składowych części wiadomości.

nowość - obsługa duplikatów podczas importu kontaktów z pliku
grudzień 2023

Obsługa duplikatów przy imporcie kontaktów z pliku .xlsx

Importując do SCC kontakty z pliku, masz możliwość wyboru co system zrobi z wpisami, które są kopiami już znajdujących się w bazie klientów. Po określeniu danych do identyfikacji powtórzeń (np. numer telefonu lub unikalny numer klienta), zdecyduj co dalej – duplikaty zostaną dodane mimo wykrycia, zostaną pominięte przy imporcie, czy dane zostaną zaktualizowane.