Kolejny sposób filtrowania tabeli widoku Sprawy – teraz możesz wyszukać sprawy o określonych wartościach pól formularza z listą wyboru.
Aby ułatwić zarządzanie Systell Contact Center, rozpoczęliśmy unowocześnianie widoków panelu menadżerskiego. Konfiguracja skrzynek poczty wychodzącej zyskała nowy wygląd, a proces dodawania uwierzytelnień Office365 został uproszczony.
W Systell Contact Center połączenia są zazwyczaj realizowane w związku z wybraną sprawą. Nowa funkcja umożliwia dzwonienie także z karty kontaktu, np. w sytuacjach, gdy komunikacja nie dotyczy konkretnego zgłoszenia.
Integracja z GSM pozwala dodawać w Twoim SCC wpisy dotyczące połączeń z klientami, obsługiwanych przez telefony komórkowe pracowników terenowych. Znajdziesz je w karcie kontaktu i na widoku Połączenia w grupie Aktywności. Integracja GSM obejmuje numery T-mobile.
Aby codzienna praca z systemem SCC była łatwiejsza i przyjemniejsza, unowocześniliśmy wygląd karty kontaktu. Dotychczasowe funkcje pozostają bez zmian – nadal możesz rozwijać obszar nagłówka by zobaczyć wszystkie pola kontaktu, edytować dane w wybranych polach, czy wysłać SMS niepowiązany ze sprawą.
Dashboard jest ważnym narzędziem codziennej pracy agentów. Dzięki konsultacjom z Wami, dowiedzieliśmy się, żeby dodać nową pomocną funkcję tego widoku – podział obszaru z listą ostatnich aktywności na rodzaje aktywności (Wszystkie, Połączenia, Email, SMS).
W SCC zalogowani użytkownicy mają zawsze określony jeden z trybów pracy lub przerwy. Każdy ma możliwość zmiany swojego trybu na inny, są też sytuacje, gdy tryby nadawane są automatycznie przez system. Dodatkowo, przełożeni zespołów (np. managerowie) mogą ustawić wybrany tryb innemu użytkownikowi (konsultantowi). Opcja dostępna na Monitorowaniu Agentów.
SMS w Systell Contact Center możesz wysyłać korzystając z karty sprawy lub akcji na grupie kontaktów, ale także z indywidualnej karty kontaktu. Dzięki temu, skontaktujesz się z wybranym klientem, bez konieczności określania jakiej kampanii dotyczą przesyłane informacje.
W Systell Contact Center możesz wysyłać SMS do swoich kontaktów. Zwiększamy dopuszczalną długość takich wiadomości, dla tekstu zawierającego polskie znaki będzie to teraz maksymalnie 670 znaków, czyli 10 SMS składowych. Tam, gdzie w systemie przygotowujesz treść SMS, znajdziesz odpowiednie liczniki informujące Cię o liczbie użytych znaków oraz o tym ile to stanowi składowych części wiadomości.
Importując do SCC kontakty z pliku, masz możliwość wyboru co system zrobi z wpisami, które są kopiami już znajdujących się w bazie klientów. Po określeniu danych do identyfikacji powtórzeń (np. numer telefonu lub unikalny numer klienta), zdecyduj co dalej – duplikaty zostaną dodane mimo wykrycia, zostaną pominięte przy imporcie, czy dane zostaną zaktualizowane.