Chcesz szybko i łatwo przenieść grupę kontaktów z jednej kampanii do drugiej? A może masz potrzebę zmienić status dużej grupie kontaktów? Czy interesuje Cię wykonanie obu tych akcji jednocześnie? Systell Contact Center daje Ci taką możliwość za pośrednictwem Next, na widoku Kontakty → Przenoszenie:

Pomocne
Zmiana statusu możliwa jest dla kontaktów, które posiadają w wybranej kampanii sprawy o statusie z jednym z kwalifikatorów:
- Brak
- Oddzwonienie publiczne względne
- Oddzwonienie publiczne bezwzględne
- Kończący
- Oddzwonienie – na koniec kolejki
- Anuluj sukces i zamknij
- Nieużyty
- Akcja – wyślij MAIL według wzorca
- Akcja – wyślij SMS według wzorca
- Nowa wiadomość
Kwalifikator statusu można sprawdzić w widoku Sprawy, zakładce Procesy, wybierając opcję edycji danego procesu.

Aby przenieść rekordy między kampaniami z jednoczesną zmianą statusu:
- Na widoku Kontakty → Przenoszenie w ramce Z kampanii zaznacz kampanię, z której rekordy mają zostać przeniesione.
- W ramce Status zaznacz status rekordów, z którego mają zostać przeniesione, np. Nieużyte; odświeży się wtedy pole Liczba rekordów w danej kampanii w zaznaczonym statusie.
- W ramce Do kampanii zaznacz kampanię, do której rekordy mają być przeniesione.
- W ramce Nowy status zaznacz status, jaki rekordy mają mieć po przeniesieniu.
- W polu Liczba rekordów opcjonalnie wpisz liczbę rekordów, która ma zostać przeniesiona (liczba ta powinna być mniejsza od liczby w polu Liczba rekordów; pole to może zostać puste).
- Kliknij przycisk Przenieś rekordy. Po przeniesieniu pojawi się na oknie komunikat o liczbie przeniesionych rekordów, kampaniach źródłowej i docelowej oraz statusach.
Pomocne
- Nie można przenosić spraw w statusie o kwalifikatorze: SUKCES, SUKCES KOŃCZĄCY oraz na status o kwalifikatorze BRAK.
- Przeniesienie rekordów na status o kwalifikatorze NIEUŻYTY spowoduje wyczyszczenie informacji w sprawie o próbach dotarcia.