Centrum pomocy / Wersja 8.7.0

8.7.0

Data wydania 01/2024

Nowe funkcjonalności

  • Rozbudowa API integracyjnego.
  • Zmiany w konfiguracji MultiCti i wyborze CtiServer do dzwonienia w mechanizmach PDS.
  • Rozbudowa API REST o nowe endpointy zwracające dane dla hurtowni danych.★
  • Wydłużenie limitu wysyłanej wiadomości SMS do 10 części.★

Poprawki

  • Poprawa dostępności akcji automatycznej uprzedzającej termin oddzwonienia.
  • Przywrócenie poprawnego wyświetlania danych na formularzu z danymi firmy.
  • Poprawienie wyświetlania oraz edycji użytkowników o roli customowej z poziomu roli manager.
  • Poprawienie mechanizmu podpinania spraw do połączeń przychodzących.
  • Zmiany mechanizmu czasu pracy i przerw po naciśnięciu wyloguj w jednej z przeglądarek.
  • Przywrócenie widoczności pól słownikowych w nagłówku kontaktu.
  • Korekta w mapowaniu na pole Email w kontakcie podczas importu kontaktów.

Zmiany jakościowe

  • Optymalizacja czasu logowania i wylogowania użytkownika z kolejek w zintegrowanej telefonii SCC.
  • Aktualizacja integracji SCC z Live Chat.
  • Optymalizacja działania licznika na statusie AfterCall po utracie połączenia sieciowego.
  • Zmiany optymalizacyjne dialera.
  • Zmiany w Serwisie Integracji.
  • Optymalizacja logowania do skrzynki Office365 za pomocą zaszyfrowanego tokena.
  • Zmiany w Serwisie Integracji.

★    główne nowe funkcjonalności

★★ największe główne nowe funkcjonalności

Czy artykuł był pomocny?