Panel managera dostępny w Next z bezpiecznym logowaniem ★★
Tworzenie nowych ról użytkowników, tworzenie roli na podstawie kopii innej roli, zmiana nazwy i zakresu uprawnień dla roli, wiele ról dla użytkownika ★★
Możliwość logowania za pomocą konta Windows Active Directory ★
Otwieranie dynamicznych widoków za pomocą przycisków skrótów multichannel ★
Wybór wykorzystywanej wersji API integracyjnego
Łączenie się do publicznej centrali VOIP po adresie wewnętrznym
Zapis informacji o tym, która strona zakończyła połączenie telefoniczne
Sortowanie po jednej z kolumn w tabelach widoków
Możliwość definiowania listy zakładek na karcie kontaktu, na podstawie jego typu
Możliwość definiowania typu kontaktu podczas dodawania sprawy
Zapis relacji między sprawami przy tworzeniu sprawy ze sprawy
Możliwość dodawania sprawy ze źródła faks
Nowe, dedykowane pola email dla kontaktu i użytkownika
Zmiany jakościowe
Zmiany i ujednolicanie graficzne widoków
Zmiany w parametrach, wyświetlanym zakresie danych i wyglądzie raportów
Dodanie możliwości wstawiania numeru sprawy do wzorca wiadomości SMS
Zmiany w sposobie pobierania wiadomości email
Optymalizacja działania telefonu FreePbx
Dodanie obsługi różnych regionów w Livechat
Rozszerzenie metody wyszukiwania sprawy w API integracyjnym
Poprawa działania API przy wyłączonym SCC
Poprawki
Poprawa wydajności aplikacji
Poprawa działania ikon, przycisków i przekierowań
Poprawa przejść między zakładkami
Poprawa wyświetlania widoku Wallboard i liczników
Poprawa procesu logowania
Poprawa funkcji ustawiania języka aplikacji
Poprawa zarządzania uprawnieniami w części managerskiej
Poprawa naliczania czasu pracy agentów
Poprawa błędów dla połączeń przychodzących
Poprawa rozłączania połączenia przy braku odpowiedzi z centrali
Poprawa kolejności pobierania adresów email przy akcji automatycznej
Poprawa obsługi skrzynek mailowych Office365
Poprawa działania podpisu dla skrzynek mailowych
Poprawa funkcji załączania do wiadomości email plików o dużym rozmiarze
Poprawa wyświetlania okna telefonu
Poprawa procesu edycji i zapisu danych w karcie rekordu
Poprawa wyszukiwania kontaktów
Poprawa wyświetlania elementów karty sprawy
Poprawa wyświetlania aktywności w karcie sprawy
Poprawa zapisu statusu połączenia na liście aktywności
Poprawa procesu tworzenia nowej sprawy
Poprawa procesu edycji i zapisu danych oraz komunikatów w karcie sprawy
Poprawa przypisania właściciela do sprawy
Poprawa otwierania sprawy z linka
Poprawa procesu edycji i zapisu danych dotyczących użytkownika
Poprawa czasu wykonywania harmonogramów zadań
Poprawa pól wyboru w widokach raportów
Poprawa regulacji i wyświetlania szerokości kolumn w tabelach