Centrum pomocy
Strona Systell
Centrum pomocy
Strona Systell
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Centrum pomocy
/
6.11.1
Dla Działu IT
Administracja
Bezpieczeństwo
Wymagania
Dla Konsultanta
Praca na systemie
Kanały kontaktu
Kontakty
Sprawy
Widoki systemowe
Wprowadzenie do pracy na SCC
Dla Managera
Centrala telefoniczna
3CX
Konfiguracja
Monitorowanie
Raportowanie
Wprowadzenie
Praca na systemie
Email
Kampanie
Kontakty
Monitorowanie
Raporty
SMS
Sprawy
Tickety
Użytkownicy
Procesy biznesowe
Co nowego w SCC
Nowe wersje
Widoki systemowe
Wprowadzenie do pracy z SCC
Kanały obsługi klienta
Mail
Konfiguracja
Wprowadzenie
SMS
Konfiguracja
Wprowadzenie
Telefon
Telefonia zintegrowana SCC
Wprowadzenie
Release notes
6.11.1
Data wydania 10/2021
Nowe funkcjonalności
Kontrola czasu ważności konta/hasła ★
Możliwość dodawania sprawy ze źródła chat ★
Rozbudowa reguł automatycznej obsługi wiadomości przychodzących z różnych źródeł
Otwieranie widoków dodatkowych także w nowej karcie przeglądarki
Osadzenie widoków niestandardowych i dodatkowych w zakładkach karty sprawy
Eksport raportów użytkownika do nowych formatów pliku (pdf, xls, xlsx, ods, html)
Możliwość personalizacji strony logowania
Informacja o nazwie kolejki dla połączenia przychodzącego
Określenie domyślnej roli użytkownika tworzonego przy logowaniu przez konto Windows Active Directory
Rejestrowanie historii zmian w danych kontaktu
Zmiany jakościowe
Zwiększenie bezpieczeństwa logowania i połączeń na platformie komunikacyjnej
Poprawki
Poprawa komunikatów o braku uprawnień do telefonu
Przywrócenie zgodnej z ustawieniami procesu zmiana statusu sprawy wywołana odebraniem przychodzącej wiadomości e-mail
Przywrócenie łączenia wszystkich wiadomości z tego samego adresu e-mail z jedną sprawą
Zmiana układu kalendarza dla pól wyboru daty na polski
Poprawa kopiowania i wklejania danych w polach widoku
Zmiana sposobu edycji pola numeru telefonu
Przywrócenie przechodzenia z panelu kontaktu w karcie sprawy do karty kontaktu
Zmiana ustawień zawijania tekstu w polach widoków i na karcie połączenia
Usprawnienie obsługi połączeń telefonicznych i nagrań dla transferów i konsultacji oraz większej liczby połączeń w sesji
Usprawnienie logowania za pomocą konta Windows Active Directory dla przypadku powtarzających się danych
Usprawnienie konfigurowania uprawnień indywidualnych dla określonego użytkownika
Poprawa konfigurowania dla użytkownika dostępu do wybranych zakładek widoków zagnieżdżonych
Przywrócenie opcji określania rozmiaru pól nagłówka
Usprawnienie dodawania pól kontaktu indywidualnie dla wybranej kampanii
Usprawnienie określania kolejności przycisków skrótów na górnym pasku menu
Poprawa wyświetlania niestandardowych ikon źródła sprawy
Poprawa wyświetlania widoków niestandardowych i dodatkowych oraz wykonywanie na nich akcji
Poprawa wyświetlania pól wyboru z listy rozwijanej
Konfiguracja wyświetlania pasków przewijania dla różnych przeglądarek internetowych
Zgodność LiveChat z licencją w wersji Team
Zmiany w sposobie określania kanału odbierania połączeń przychodzących
Uzupełnienie procedury usuwającej kampanię wraz z przypisanymi sprawami
Poprawki do metod zapisu w bazie danych
★
główne nowe funkcjonalności
Czy artykuł był pomocny?
Artykuły z tej kategorii
Wersja 10.0.0
Wersja 9.16.1
Wersja 9.16.0
Wersja 9.15.0
Wersja 9.14.1
Zobacz więcej