Centrum pomocy / 6.4.0
6.4.0
Data wydania: 1/2019
- Widok kontaktu
- Wywołanie karty kontaktu z okna sprawy i okna telefonu
- Dodawanie sprawy – pola kontaktu wspólne dla wszystkich kampanii
- Automatyczne otwarcie karty kontaktu, jeżeli zostanie znaleziony tylko jeden
- Dodanie dynamicznego widoku ze sprawami powiązanymi
- Dodanie do widoku dynamicznego pola typu „Link”
- Możliwość przekazania dodatkowych informacji do widoku dynamicznego
- Umożliwienie wyświetlania wielu widoków dynamicznych na jednym widoku
- Mechanizm tagów dla rekordu
- Dodanie możliwości wyszukiwania po tagach
- Dodanie filtrów z tagami i odświeżanie po dodaniu nowego taga
- Pobieranie wiadomości e-mail z wielu folderów
- Dodanie podpowiedzi adresów mail w polach DO, DW i UDW tworzenia maila
- Dodanie opcji „Odpowiedz” dla maili wychodzących w zakładce Aktywności na karcie sprawy
- Możliwość dodania do wzorca wiadomości e-mail zmiennej „temat sprawy”
- Mechanizm dialerowy w Next
- Wysłanie ze stanu agentów przez menadżera notyfikacji do agenta zalogowanego w Next
- Mechanizm testów dialera dla Next
- Zmiana statusu w sprawie
- Zmiana właściciela sprawy (osoby odpowiedzialnej) – dodanie listy rozwijanej
- Widok kontaktu – kolejność wyświetlania zakładek dynamicznych widoków i zakładki aktywności
- Przy powrocie do widoku dynamicznego, na którym jest ustawiony filtr, następuje jego rozwinięcie
- Skrócenie czasu ładowania poszczególnych widoków dynamicznych
- Zmiana oznaczenia „przeczytany/nieprzeczytany” w mailach w zakładce Aktywności na karcie sprawy
- Dodanie scrolla poziomego dla widoku dynamicznego, gdy kolumny się nie mieszczą
- Obsługa odświeżenia Redis Cache na zmiany konfiguracyjne w panelu menadżerskim
- Konfiguracja IdSvr pod obsługę zewnętrznych dostawców tożsamości
- Zwiększenie szerokości licznika notyfikacji
- Zmiany UI
- Separator tysięczny w liczbie elementów
- Widok dynamiczny 'pamięta’ dane z poprzednio otwartej karty kontaktu
- Widok dynamiczny z API pokazuje „zero” jako liczbę widocznych elementów
- Daty w akcji w dynamicznym widoku – odjęta godzina
- Przesuwanie dynamicznego widoku przy powrocie do niego z zakładki sprawy
- Poprawa mechanizmu otwierania sprawy z widoku dynamicznego
- Poprawa ładowania widoków dynamicznych
- Zmiana trybu widoku dynamicznego w trakcie dodania nowego widoku
- Wywołanie procedury w akcji widoku dynamicznego
- Ładowanie zakładek widoku dynamicznego po odświeżeniu strony
- Ukrywanie podpowiedzi w pasku wyszukiwania w widoku dynamicznym po wywołaniu funkcji wyszukiwania
- Znajdź, filtr na Dynamiczny Widok – po kliknięciu Enter nie ukrywają się podpowiedzi w widoku dynamicznym
- Interfejs widoku dynamicznego pozwala na wpisanie tekstu dla pola skonfigurowanego jako numeryczne
- Widoki dynamiczne w sprawie nie przekazują parametru @contactRowGuid
- Edycja widoku dynamicznego z poziomu UI usuwa konfigurację w bazie danych
- Poprawa zapisu daty z widoku dynamicznego
- Numer sprawy dodaje się za każdym razem przy odpowiedzi
- Poprawa działania zmiennej prezentującej numer sprawy konfigurowanej w stopce w odpowiedzi maila
- Poprawa funkcji wysyłania wiadomości e-mail
- Poprawa funkcji odpowiedzi na wiadomość e-mail
- W odpowiedzi na maila domyślnie nie jest zaznaczona skrzynka, która była adresatem maila
- Odświeżanie informacji o przeczytanym mailu przychodzącym
- Poprawienie dwuetapowej weryfikacji numeru sprawy przy przypinaniu maila pod sprawę
- Wczytywanie wiadomości po kliknięciu „Rozwiń wszystko”
- Poprawa aktywności ikony „Wyślij email” w wynikach wyszukiwania spraw
- Poprawa oznaczania pola zmiany właściciela sprawy
- Poprawa działania licznika pobierania spraw z Dispatchera
- Poprawa działania pola paska wyszukiwania w widoku Znajdź
- Po wysłaniu SMS-a pojawia się komunikat, że coś poszło nie tak
- Otwarcie okna tworzenia maila po kliknięciu „Wyślij mail”
- Wartość domyślna skryptu ustawiona w edytorze działa tylko dla pierwszej, stworzonej nowej sprawy
- Ukrycie pola na skrypcie i ukrycie go na UI
- Poprawa funkcji wysyłania maili oraz dzwonienia z widoku „Znajdź”
- Dla nowej sprawy tag z numerem sprawy pojawia się dopiero po najechaniu na tytuł kursorem
- W widoku „Znajdź” znika tekst wyszukiwania bez filtrów
- Do nowo tworzonej sprawy podstawia się nagłówek, status i kampania z ostatnio tworzonej kampanii
- Dodawanie kolejnych tagów do kontaktu powoduje powielanie wpisów tego kontaktu w widoku „Znajdź”
- Poprawa pola wyboru daty i godziny przy statusie „oddzwonienie”
- Poprawa weryfikacji wymagalności pól skryptu
- Numer zgłoszenia jest dodawany do każdej jednej odpowiedzi na maila
- Poprawa ładowania skryptu
- Poprawa rozmiaru pola adresu e-mail w nagłówku sprawy
- Poprawa funkcji zapisu nowych spraw
- Poprawa pobierania spraw z nowej kampanii w ramach multikampanii
- Poprawa opcji usuwania notatki w zakładce Aktywności
- Poprawa działania akcji odsuniętych w czasie
- Poprawa zamykania kart kontaktów
- Zapis połączeń w zakładce Aktywności na karcie sprawy
- Poprawa zapisu czasu rozmowy przy nagraniach powyżej 20 minut
- Odświeżenie Cache Redis
- Zapis historii sprawy dla wiadomości SMS i e-mail dla nowej sprawy
- Odświeżanie Redis na zmianę uprawnień w części menadżerskiej
- Poprawa funkcji wysyłania wiadomości do agenta poprzez kliknięcie „Wyślij wiadomość” w zakładce „Stan agentów”
- Poprawa funkcji generowania hasła dla użytkownika
- Poprawa generowania raportu czasu pracy agentów
- Poprawa generowania raportu „Połączenia – szczegóły”
- Poprawa działania funkcji dodawania/edycji nowego użytkownika
- Poprawa działania przycisku 'Utwórz pola’