Centrum pomocy / 6.4.0

6.4.0

Data wydania: 1/2019

Nowe funkcjonalności

  • Widok kontaktu
  • Wywołanie karty kontaktu z okna sprawy i okna telefonu
  • Dodawanie sprawy – pola kontaktu wspólne dla wszystkich kampanii
  • Automatyczne otwarcie karty kontaktu, jeżeli zostanie znaleziony tylko jeden
  • Dodanie dynamicznego widoku ze sprawami powiązanymi
  • Dodanie do widoku dynamicznego pola typu „Link”
  • Możliwość przekazania dodatkowych informacji do widoku dynamicznego
  • Umożliwienie wyświetlania wielu widoków dynamicznych na jednym widoku
  • Mechanizm tagów dla rekordu
  • Dodanie możliwości wyszukiwania po tagach
  • Dodanie filtrów z tagami i odświeżanie po dodaniu nowego taga
  • Pobieranie wiadomości e-mail z wielu folderów
  • Dodanie podpowiedzi adresów mail w polach DO, DW i UDW tworzenia maila
  • Dodanie opcji „Odpowiedz” dla maili wychodzących w zakładce Aktywności na karcie sprawy
  • Możliwość dodania do wzorca wiadomości e-mail zmiennej „temat sprawy”
  • Mechanizm dialerowy w Next
  • Wysłanie ze stanu agentów przez menadżera notyfikacji do agenta zalogowanego w Next
  • Mechanizm testów dialera dla Next
  • Zmiana statusu w sprawie
  • Zmiana właściciela sprawy (osoby odpowiedzialnej) – dodanie listy rozwijanej

Zmiany jakościowe

  • Widok kontaktu – kolejność wyświetlania zakładek dynamicznych widoków i zakładki aktywności
  • Przy powrocie do widoku dynamicznego, na którym jest ustawiony filtr, następuje jego rozwinięcie
  • Skrócenie czasu ładowania poszczególnych widoków dynamicznych
  • Zmiana oznaczenia „przeczytany/nieprzeczytany” w mailach w zakładce Aktywności na karcie sprawy
  • Dodanie scrolla poziomego dla widoku dynamicznego, gdy kolumny się nie mieszczą
  • Obsługa odświeżenia Redis Cache na zmiany konfiguracyjne w panelu menadżerskim
  • Konfiguracja IdSvr pod obsługę zewnętrznych dostawców tożsamości
  • Zwiększenie szerokości licznika notyfikacji
  • Zmiany UI
  • Separator tysięczny w liczbie elementów

Poprawki

  • Widok dynamiczny 'pamięta’ dane z poprzednio otwartej karty kontaktu
  • Widok dynamiczny z API pokazuje „zero” jako liczbę widocznych elementów
  • Daty w akcji w dynamicznym widoku – odjęta godzina
  • Przesuwanie dynamicznego widoku przy powrocie do niego z zakładki sprawy
  • Poprawa mechanizmu otwierania sprawy z widoku dynamicznego
  • Poprawa ładowania widoków dynamicznych
  • Zmiana trybu widoku dynamicznego w trakcie dodania nowego widoku
  • Wywołanie procedury w akcji widoku dynamicznego
  • Ładowanie zakładek widoku dynamicznego po odświeżeniu strony
  • Ukrywanie podpowiedzi w pasku wyszukiwania w widoku dynamicznym po wywołaniu funkcji wyszukiwania
  • Znajdź, filtr na Dynamiczny Widok – po kliknięciu Enter nie ukrywają się podpowiedzi w widoku dynamicznym
  • Interfejs widoku dynamicznego pozwala na wpisanie tekstu dla pola skonfigurowanego jako numeryczne
  • Widoki dynamiczne w sprawie nie przekazują parametru @contactRowGuid
  • Edycja widoku dynamicznego z poziomu UI usuwa konfigurację w bazie danych
  • Poprawa zapisu daty z widoku dynamicznego
  • Numer sprawy dodaje się za każdym razem przy odpowiedzi
  • Poprawa działania zmiennej prezentującej numer sprawy konfigurowanej w stopce w odpowiedzi maila
  • Poprawa funkcji wysyłania wiadomości e-mail
  • Poprawa funkcji odpowiedzi na wiadomość e-mail
  • W odpowiedzi na maila domyślnie nie jest zaznaczona skrzynka, która była adresatem maila
  • Odświeżanie informacji o przeczytanym mailu przychodzącym
  • Poprawienie dwuetapowej weryfikacji numeru sprawy przy przypinaniu maila pod sprawę
  • Wczytywanie wiadomości po kliknięciu „Rozwiń wszystko”
  • Poprawa aktywności ikony „Wyślij email” w wynikach wyszukiwania spraw
  • Poprawa oznaczania pola zmiany właściciela sprawy
  • Poprawa działania licznika pobierania spraw z Dispatchera
  • Poprawa działania pola paska wyszukiwania w widoku Znajdź
  • Po wysłaniu SMS-a pojawia się komunikat, że coś poszło nie tak
  • Otwarcie okna tworzenia maila po kliknięciu „Wyślij mail”
  • Wartość domyślna skryptu ustawiona w edytorze działa tylko dla pierwszej, stworzonej nowej sprawy
  • Ukrycie pola na skrypcie i ukrycie go na UI
  • Poprawa funkcji wysyłania maili oraz dzwonienia z widoku „Znajdź”
  • Dla nowej sprawy tag z numerem sprawy pojawia się dopiero po najechaniu na tytuł kursorem
  • W widoku „Znajdź” znika tekst wyszukiwania bez filtrów
  • Do nowo tworzonej sprawy podstawia się nagłówek, status i kampania z ostatnio tworzonej kampanii
  • Dodawanie kolejnych tagów do kontaktu powoduje powielanie wpisów tego kontaktu w widoku „Znajdź”
  • Poprawa pola wyboru daty i godziny przy statusie „oddzwonienie”
  • Poprawa weryfikacji wymagalności pól skryptu
  • Numer zgłoszenia jest dodawany do każdej jednej odpowiedzi na maila
  • Poprawa ładowania skryptu
  • Poprawa rozmiaru pola adresu e-mail w nagłówku sprawy
  • Poprawa funkcji zapisu nowych spraw
  • Poprawa pobierania spraw z nowej kampanii w ramach multikampanii
  • Poprawa opcji usuwania notatki w zakładce Aktywności
  • Poprawa działania akcji odsuniętych w czasie
  • Poprawa zamykania kart kontaktów
  • Zapis połączeń w zakładce Aktywności na karcie sprawy
  • Poprawa zapisu czasu rozmowy przy nagraniach powyżej 20 minut
  • Odświeżenie Cache Redis
  • Zapis historii sprawy dla wiadomości SMS i e-mail dla nowej sprawy
  • Odświeżanie Redis na zmianę uprawnień w części menadżerskiej
  • Poprawa funkcji wysyłania wiadomości do agenta poprzez kliknięcie „Wyślij wiadomość” w zakładce „Stan agentów”
  • Poprawa funkcji generowania hasła dla użytkownika
  • Poprawa generowania raportu czasu pracy agentów
  • Poprawa generowania raportu „Połączenia – szczegóły”
  • Poprawa działania funkcji dodawania/edycji nowego użytkownika
  • Poprawa działania przycisku 'Utwórz pola’
Czy artykuł był pomocny?