Centrum pomocy / 6.4.1
6.4.1
Data wydania: 2/2019
Nowe funkcjonalności
- Możliwość wywoływania spersonalizowanej metody na zapis sprawy.
- Dodanie spersonalizowanego widoku „Powiązane zgłoszenia”.
- Informacja dla użytkownika o tym, że nie powiodło się pobranie danych kontaktu.
- Dodanie uprawnienia do wyłączenia widoczności kampanii Preview i PDS.
- Umożliwienie działania aplikacji w przypadku braku dostępu do Redis Cache.
- Ukrycie widoczności licznika gdy wartość jest zerowa.
Zmiany jakościowe
- Poprawka zachowania UI przy krótkim zerwaniu połączenia internetowego, gdy trwa połączenie telefoniczne.
- Zwiększenie długości limitu czasowego w metodzie cyklicznie sprawdzającej, czy kolejka akcji w SCC API jest uruchomiona.
- Wyświetlanie wiadomości mailowych i połączeń w aktywnościach kontaktu.
Poprawki
- Widok dynamiczny – poprawa odświeżania przy ponownym kliknięciu jego ikony.
- Poprawa notyfikacji przypominającej o oddzwonieniu.
- Odświeżenie zakładki kontaktu/sprawy przy zmianie wartości pola.
- Wartość pola tekstowego skryptu nie wczytuje się jeżeli pole jest zagnieżdżone w podformularzu.
- Przy zakładaniu nowej sprawy nie ustawia się domyślna pozycja, ale ta zapamiętana z innej zakładki.
- Lista rozwijana w skrypcie z procedurą: gdy użyje się dwóch pól tego typu to pierwsze przestaje działać – poprawa.
- Dane w widoku konfigurowalnym w karcie kontaktu wczytują się przy jego otwarciu.
- Wyświetlanie komunikatu o braku środków na koncie podczas logowania.
- Poprawa wyświetlania hiperlinków na konfigurowalnych widokach.
- Rozszerzenie dostępnych pól przy słownikach z bazy danych.
- Odpowiedni komunikat przy braku dostępu do API.
- Poprawa wyświetlanie danych na widokach dynamicznych w karcie rekordu po dodaniu nowej sprawy z widoku akcji.
- Poprawa wyświetlania zakładki po zamknięciu karty.
- Poprawiono edytor dynamicznych widoków.
- Opisy przycisków w Dynamicznych widokach – poprawa wyświetlania.
- Wyświetlanie powiadomień o potrzebie doładowania konta.
- Pobieranie danych z API podczas wyświetlania karty kontaktu.
- Poprawa zapisu danych w skrypcie z podformularza ładowanego z listy rozwijanej.
- Wyszukiwanie sprawy – poprawka.
- Otwieranie się sprawy w niepełnej formie wraz z informacją o aktualnym zapisywaniu sprawy.
- Nie wyświetla się formularz w kampanii dla nowej sprawy.
- Email przychodzący nadpisuje temat sprawy.
- Podpinanie dynamicznego widoku pod sprawę.
- Domyślna wartość checkboxa „Podawaj oddzwonienia” oraz „Podawaj oddzwonienia ze wszystkich kampanii”.
- Poprawne ładowanie się listy z procedury z parametrami.
- Zmiana skrzynki w polu „OD” – poprawka.
- Domyślne zaznaczenie skrzynki, z której przyszedł mail przy odpowiedzi na wiadomość.