Centrum pomocy / 6.5.0
6.5.0
Data wydania: 5/2019
- Metoda Refresh obsługiwana przy pomocy predefiniowanej procedury składowanej
- Doczytanie konfiguracji kampanii i dynamicznych widoków, dla użytkownika nieprzydzielonego do danej kampanii
- Logowanie za pomocą Active Directory
- Skrypt SQL dodający określone uprawnienie dla wszystkich pól wybranego dynamicznego widoku
- Przygotowanie PbxProxyCore pod NEXT
- Przeskakiwanie TAB między polami skryptu
- Wykonanie metody API, która zwróci aktywności typu zmiana właściciela/kampanii
- Dodanie na interfejsie „Edycji użytkownika” opcji wyboru Clip dla konkretnego użytkownika
- Dodanie tłumaczenia EN dla filtrowania szczegółowego, nazwy warunków
- Usunięcie notatki na sprawie powoduje automatyczne odświeżenie widoku u innego agenta
- Poprawa pracy mechanizmu dialera
- Poprawa mechanizmu wyszukiwania – wyniki wyszukiwania 'Kontakt-Ostatnie użycie’
- Wysyłka e-maili z załącznikami
- Wysyłanie wiadomości e-mail ze sprawy – dodawanie ukrytego w treści numeru sprawy
- Wiadomość ze Stanu Agentów wyświetlana w PA dla agenta (notyfikacja)
- Notyfikacje o oddzwonieniach:
- Wygląd UI dla akcji „Przełóż”
- Przyciski „Wyślij e-mail” i „Wyślij SMS” nie przekierowują bezpośrednio do wybranej akcji
- Po kliknięciu na „Przejście sprawy” notyfikacja nie zawsze się zamyka
- Przejście do sprawy po kliknięciu na jej nazwę
- Podniesienie okienka notyfikacji wyżej, aby nie zasłaniało pola do wprowadzania widomości na Rocket’ie
- Poprawa funkcji wyszukiwania kontaktu po filtrze 'Tag’
- Zmiana sposobu działania algorytmu szukania Kontaktu na Połączenie przychodzące
- Poprawa ustawiania języka aplikacji
- Moduł płatności:
- Dodanie możliwości testowania modułu płatności
- Aktualizacja danych firmy na generowanej fakturze
- Utworzenie miejsca, z którego będą zaczytywane dane do faktury
- Interfejs pozwalający zmieniać dane klienta – płatnika przy konfiguracji płatności
- Zmiana wyglądu wygenerowanej faktury
- Zawijanie tekstu w wiadomości e-mail
- Wyświetlanie danych na dynamicznym widoku
- Poprawa responsywności strony
- Dodawanie notatki dla nowego, niezapisanego kontaktu
- Formularz skryptu: obsługa pluginu w polu słownikowym
- Możliwość otwarcia i edycji sprawy przez dwóch użytkowników
- Puste pole w nagłówku sprawy po zmianie kampanii na taką, do której nie należy agent
- Skrzynka SMS dla Silverlight
- Poprawa zapisu danych sprawy i kontaktu
- Dodawanie nowego użytkownika do Rocketchat’a
- Możliwość zmiany kampanii w sprawie
- Poprawa działania akcji „Przenieś do SPAM” na widoku „Wszystkie zgłoszenia”
- Poprawa działania akcji automatycznej dla wysyłki wiadomości e-mail odłożonej w czasie
- Integracja z RocketChat od strony backend
- Wykonywanie połączeń z listy na widoku dynamicznym po ukryciu kolumny z numerem telefonu
- Pokazanie na Dashboard licznika dzisiejszych czatów
- Pokazanie informacji o zmianie właściciela oraz kampanii w Aktywnościach na Sprawie
- Po naciśnięciu przycisku „Pokaż historię” pokazujemy dodatkowe informacje o zmianie kampanii oraz właścicielu
- Modyfikacja mechanizmu usuwającego z Cache wartości podczas uruchomienia API, przy zmianach konfiguracyjnych
- Okienko ustawiania oddzwonienia wymaga dwóch kliknięć dla zamknięcia
- Nie szukać rekordów, jeżeli dzwoniący numer jest krótszy niż 9 znaków
- Jeżeli dzwoni numer wewnętrzny, to nie przeszukuj po rekordzie
- Poprawa wyświetlania listy aktywności na sprawie
- Poprawa ładowania wyników wyszukiwania po przejściu na Widoku dynamicznym
- Numery faktur w płatnościach online
- Wyniki raportu przed wygenerowaniem podglądu
- Poprawa funkcji edycji pola Odbiorcy w nowej wiadomości
- Poprawa widoczności zakładki podczas dodawania sprawy
- Przesłanie do widoku informacji o konieczności odświeżenia widoku po edycji przez drugiego Agenta
- Poprawa funkcji logowania użytkownika
- Pobieranie informacji dotyczących ostatniego statusu użytkownika podczas logowania użytkownika
- Występujące problemy z zalogowaniem się na wybranego agenta
- Uzupełnianie się danych kontaktów tworzonych z wiadomości e-mail
- Dodawanie odbiorców w polu 'DO’ przy poleceniu „Odpowiedz wszystkim”
- Znak O z kreską na przycisku skryptu wyświetla niepoprawne znaki i uniemożliwia zapis skryptu
- Zakończenie rozpoczętego połączenia (SOFTPHONE)
- Rozszerzony widok wyszukiwania spraw – pokazywane danych w wynikach wyszukiwania
- Umieszczenie numeru kontaktu w lewym górnym rogu karty kontaktu
- Zmiana nazw w module uprawnień
- Poprawa zapisu historii sprawy przy zmianie kampanii
- Zmiana kampanii, wybór z listy rozwijanej i zapis nowo wybranej
- Identyfikowanie kontaktu na karcie telefonu podczas połączenia wychodzącego
- Poprawa wielkości pola tekstowego w skrypcie przy usuwaniu dużej ilości tekstu
- Poprawa wyświetlania podpowiedzi do poszczególnych pól nagłówka skryptu
- Podgląd wydruku raportu „Rozmowy wychodzące (Dialer)”
- Poprawa ładowania pól skryptu przy dodawaniu spraw
- Odświeżenie raportu „Postęp pracy agentów – sukcesy w podziale”