Centrum pomocy / 6.5.1
6.5.1
Data wydania: 9/2019
Nowe funkcjonalności
- Zmiana certyfikatu do podpisywania komunikacji w Next
- Rozróżnienie typu kontaktu (Firmy i Osoby fizycznej)
- Rozszerzenie funkcjonalności ON_REFRESH – możliwość wykonania jej dla zmian pól skryptu
- Wzorce wiadomości e-mail oraz SMS
- Obsługa dwukliku w celu modyfikacji ustawionego już filtra
- Wyróżnienie pola „Temat sprawy” jeśli jest puste oraz dodanie w to miejsce „brak nazwy”
- Dodanie możliwości rozłączenia połączenia na kontrolce słuchawki poza oknem telefonu
- Dodanie prawa do ukrycia toolbar’a obliczającego czas pracy – kontrolka Praca/Przerwa
- Pobieranie i wysyłanie właściciela sprawy do zewnętrznego API oraz wysyłanie komentarza
Zmiany jakościowe
- Modyfikacja UI/UX notatki w sprawie – zwijanie i formatowanie
- Wyświetlenie informacji o braku wyników przy wyszukiwaniu na widoku „Znajdź”
- Zmiana działania kontrolki „Oddzwonienie”
- Dodanie podpowiedzi w nazwach kolumn na widokach dynamicznych
- Rozwijanie pierwszego z góry nieprzeczytanego maila w zakładce „Aktywności”
- Zmiana położenia elementów na stronie logowania aby kontrolki od zewnętrznej autoryzacji mieściły się dla rozdziałki 1366×768
- Wyświetlanie wiadomości e-mail w iframe oraz przenoszenie formatowanie z Worda do okna email
- Wyświetlanie ikon na UI
Poprawki
- PbxProxy v16 dla Windows – odtwarzanie nagrań
- Słownik nagłówka skryptu
- Poprawa kontrolki daty i godziny dla określonych statusów
- Ustawianie statusu na sprawie po zaznaczeniu pola zawierającego mapowanie
- Poprawa wyświetlania przycisków na skrypcie przy dodaniu nowej sprawy
- Zawijanie nagłówka w przypadku przewijania skryptu w dół
- Zapis sprawy zakładanej z połączenia przychodzącego
- Zapis sprawy – widoczność przycisku „Zapisz i zamknij”
- Możliwość zaznaczenia wielu pozycji na filtrze na widoku dynamicznym
- Dodanie brakującego sortowania filtrów na widoku dynamicznym
- Przewijanie widoku dynamicznego za pomocą strzałek, gdy wcześniej zaznaczono wiersz
- Poprawa zliczania wierszy na widoku dynamicznym
- Poprawa procedury dla widoku dynamicznego
- Poprawa działania akcji typu „Kontrolka dzwonienia, sms, mail” na widoku dynamicznym
- Poprawa filtrowania tekstowego na widoku dynamicznym
- Poprawa okna wyboru kampanii
- Tło z wiadomości e-mail przechodzi na pasek zakładek
- Poprawa funkcji zapisu nowego kontaktu
- Poprawa wyświetlania okna czatu – wielkość dostosowana do strony
- Poprawa requestów przy połączeniu przychodzącym
- Wysyłanie raportów użytkownika jako akcja automatyczna zgodnie z harmonogramem
- Poprawa sposobu podawania połączeń dialerowych (zalogowanie się użytkownika po czasie – dodanie odświeżania listy użytkowników na dialerze)