Centrum pomocy / Kampanie SMS

Kampanie SMS

Systell Contact Center daje Ci możliwość automatycznej wysyłki SMS w ramach tzw. Kampanii SMS. Ich konfiguracja jest prosta i bardzo intuicyjna. Kampanię może skonfigurować użytkownik z uprawnieniami do części menedżerskiej SCC.

Jeżeli chcesz skonfigurować kampanię SMS, potrzebny Ci będzie harmonogram oraz wzorzec wiadomości SMS dla kampanii.

Jak skonfigurować kampanię SMS?

  • Utwórz nową Kampanię w części menedżerskiej SCC: Kampanie -> Dodaj Kampanię -> Wybierz dowolny proces (szczegółowe informacje dotyczące tworzenia nowych kampanii w SCC znajdziesz w artykule Tworzenie kampaniiWAŻNE: w polu Typ kampanii ustaw: SMS-owa, a w zakładce Dzwonienie, wybierz z listy rozwijanej harmonogram, według którego maja wysyłać się wiadomości,
  • Wzorzec, który będzie wysyłany do rekordów skonfigurujesz wchodząc w Konfiguracja → Wzorce wiadomości SMS → Dodaj wzorzec,
  • Ustawiamy harmonogram w części menedżerskiej SCC: Konfiguracja → Harmonogramy → Dodaj Harmonogram → Typ: Standard. Jeśli chodzi o Kampanie SMS-owe to musi to być Kampania, która odbywa się w jakimś przedziale czasowym np. od godzina do godzinaczyli w polu Częstotliwość działania należy zaznaczyć Uruchomiany „od do”
  • Następnie musisz przydzielić kontakty do naszej Kampanii SMS-owej, do których chcesz wysłać SMS (w tym celu utwórz dla wybranych rekordów sprawy w naszej Kampanii SMS-owej lub przydziel rekordy do Kampanii przez Baza danych i przydzielanie w części menedżerskiej SCC),
Czy artykuł był pomocny?