Centrum pomocy / Kampanie VoiceSMS

Kampanie VoiceSMS

Kampania Voice SMS to mechanizm, który pozwala wykonać połączenia do wybranej grupy klientów by przekazać im wiadomość głosową. Odpowiedzi klientów w postaci kodów DTMF zbierane są w postaci raportu.

Uruchomienie kampanii Voice SMS

 

  1. Utwórz kampanię Voice SMS (Tworzenie kampanii, w zakładce ogólne wybrać typ: Voice SMS).
  2. Wybierz proces, czyli powtarzalną czynność wykonywaną przez konsultantów podczas obsługi klienta w trakcie trwania kampanii.
  3. Wybierz scenariusz IVR z listy.
    • W celu stworzenia własnego scenariusza (drzewa IVR) z pozycji menu głównego kliknij Projektant IVR i wykonaj projekt drzewa.
    • Po zapisaniu scenariusz będzie dostępny na liście scenariuszy IVR w tworzeniu kampanii.
    • Sprawdź czy Tryb dzwonienia kampanii został ograniczony do Power Dialera.
  4. Stwórz Agenta IVR.
  5. Podłącz Agenta wirtualnego.
  6. Przydziel do kampanii kontakty.
  7. Ustaw harmonogram kampanii, który będzie określać dni i godziny aktywności kampanii.
  8. Ustawienia IVR w konfiguracji: Dodaj konto IVR.

Pomocne

Kontakty do dzwonienia są pobierane w sposób ciągły. Dialer sprawdza co 60 sekund czy istnieją kontakty do wydzwonienia w kampaniach VoiceSMS.

Instalacja wirtualnej karty dźwiękowej

Jeżeli masz Systell Contact Center w wersji on-peremis (na swoich lokalnych zasobach) wtedy konieczna jest instalacja karty dźwiękowej do obsługi kampanii VoiceSMS.

  1. Na początek zainstaluj sterownik wirtualnej karty dźwiękowej: https://download.vb-audio.com/Download_CABLE/HiFiCableAsioBridgeSetup_v1007.zip
  2. Wejdź w Usługi systemowe (WIN + R) -> wpisz services.msc -> ustaw automatyczne uruchamianie usługi Windows Audio.
  3. Wejdź w Uruchom (WIN + R) -> wpisz control userpasswords2 ->  zaznacz konto o loginie administrator -> odznacz opcję zaznaczoną poniżej -> wpisz dwukrotnie hasło do konta administrator.
  4. Zrestartuj serwer – po nim wirtualna karta dźwiękowa powinna już być widoczna przez CTI od VOICE SMS.

Czy artykuł był pomocny?