Centrum pomocy / 6.4.1

6.4.1

Data wydania: 2/2019

Nowe funkcjonalności

  • Możliwość wywoływania spersonalizowanej metody na zapis sprawy.
  • Dodanie spersonalizowanego widoku „Powiązane zgłoszenia”.
  • Informacja dla użytkownika o tym, że nie powiodło się pobranie danych kontaktu.
  • Dodanie uprawnienia do wyłączenia widoczności kampanii Preview i PDS.
  • Umożliwienie działania aplikacji w przypadku braku dostępu do Redis Cache.
  • Ukrycie widoczności licznika gdy wartość jest zerowa.

Zmiany jakościowe

  • Poprawka zachowania UI przy krótkim zerwaniu połączenia internetowego, gdy trwa połączenie telefoniczne.
  • Zwiększenie długości limitu czasowego w metodzie cyklicznie sprawdzającej, czy kolejka akcji w SCC API jest uruchomiona.
  • Wyświetlanie wiadomości mailowych i połączeń w aktywnościach kontaktu.

Poprawki

  • Widok dynamiczny – poprawa odświeżania przy ponownym kliknięciu jego ikony.
  • Poprawa notyfikacji przypominającej o oddzwonieniu.
  • Odświeżenie zakładki kontaktu/sprawy przy zmianie wartości pola.
  • Wartość pola tekstowego skryptu nie wczytuje się jeżeli pole jest zagnieżdżone w podformularzu.
  • Przy zakładaniu nowej sprawy nie ustawia się domyślna pozycja, ale ta zapamiętana z innej zakładki.
  • Lista rozwijana w skrypcie z procedurą: gdy użyje się dwóch pól tego typu to pierwsze przestaje działać – poprawa.
  • Dane w widoku konfigurowalnym w karcie kontaktu wczytują się przy jego otwarciu.
  • Wyświetlanie komunikatu o braku środków na koncie podczas logowania.
  • Poprawa wyświetlania hiperlinków na konfigurowalnych widokach.
  • Rozszerzenie dostępnych pól przy słownikach z bazy danych.
  • Odpowiedni komunikat przy braku dostępu do API.
  • Poprawa wyświetlanie danych na widokach dynamicznych w karcie rekordu po dodaniu nowej sprawy z widoku akcji.
  • Poprawa wyświetlania zakładki po zamknięciu karty.
  • Poprawiono edytor dynamicznych widoków.
  • Opisy przycisków w Dynamicznych widokach – poprawa wyświetlania.
  • Wyświetlanie powiadomień o potrzebie doładowania konta.
  • Pobieranie danych z API podczas wyświetlania karty kontaktu.
  • Poprawa zapisu danych w skrypcie z podformularza ładowanego z listy rozwijanej.
  • Wyszukiwanie sprawy – poprawka.
  • Otwieranie się sprawy w niepełnej formie wraz z informacją o aktualnym zapisywaniu sprawy.
  • Nie wyświetla się formularz w kampanii dla nowej sprawy.
  • Email przychodzący nadpisuje temat sprawy.
  • Podpinanie dynamicznego widoku pod sprawę.
  • Domyślna wartość checkboxa „Podawaj oddzwonienia” oraz „Podawaj oddzwonienia ze wszystkich kampanii”.
  • Poprawne ładowanie się listy z procedury z parametrami.
  • Zmiana skrzynki w polu „OD” – poprawka.
  • Domyślne zaznaczenie skrzynki, z której przyszedł mail przy odpowiedzi na wiadomość.
Czy artykuł był pomocny?