Być może zastanawiasz się czy możliwe jest wdrożenie Systell Contact Center w wersji on-premis. Otóż tak! Jeżeli rozważasz taką wersję systemu to zapoznaj się z jego podstawową architekturą i
wymaganiami.
Tak wygląda podstawowa architektura systemu.
Integracja
System umożliwia integrację i konfigurację z zewnętrznymi systemami na kilku poziomach:
- API integracyjne – SCC API umożliwia integrację zewnętrznych systemów z SCC poprzez API RestFull z zabezpieczeniami SSL oraz tokenami JWT (OAuth 2.0). Za pomocą SCC API można między innymi zarządzać kontaktami i sprawami.
- Pluginy systemowe – umożliwiają prezentowanie danych pochodzących z systemów zewnętrznych w SCC a także przesyłają dane do zewnętrznych systemów, za pomocą zewnętrznych web API, Webhook lub innych metod.
- Pluginy – pozwalają na integrację na poziomie silników baz danych.
- Pluginy wdrożeniowe – umożliwiające rozszerzanie systemu o przyciski, widoki, tak by dostosować go do potrzeb Klientów.