Centrum pomocy / SCC API integracyjne

SCC API integracyjne

pliki do pobrania

bibliotekaAPI.json


Pomocne
  • Jeśli adresem Twojego Systell Contact Center byłoby https://TWOJ_SYSTEM.scc24.pl, adres API to https://TWOJ_SYSTEMapi.scc24.pl.
  • W plikach do pobrania załączamy kolekcję endpointów w formacie PostMan. Kolekcja jest integralną częścią tej dokumentacji.

Aby ułatwić wprowadzanie i pobieranie danych – komunikację z bazą danych systemu Systell Contact Center, dajemy Ci dostęp do API integracyjnego. API to pośrednik w przekazywaniu informacji między systemami różnych rodzajów. Obsługuje się je na poziomie programistycznym, bez logowania na konto użytkownika w aplikacji.

Do przekazywania informacji za pośrednictwem API będziesz potrzebować biblioteki API SCC, tam znajdziesz wszystkie dostępne integracje, łącznie z wywołaniem pobrania tokena niezbędnego do wszystkich pozostałych operacji na danych.

API integracyjne Systell Contact Center daje wiele możliwości:

 

Token

Pobieranie tokena autoryzacyjnego,

który jest niezbędny do realizacji wszystkich kolejnych scenariuszy.

Click to Call

Integracja z telefonią Systell Contact Center,

czyli umieszczanie obsługi telefonii SCC w Twoim CRM lub innej stronie.

WebHook

Integracja uzupełniająca – powiadomienia,

czyli wysyłanie informacji systemowych SCC do innych aplikacji.

Hurtownie

Pobieranie danych na potrzeby hurtowni

opiera się o zestaw parametrów dostępnych danych.

Kontakty

Dodawanie kontaktów do systemu

Dodawanie nowych kontaktów bez weryfikacji powtórzeń.

Pobieranie listy pól danych kontaktów

Potrzebne do przygotowania dodawania kontaktów.

Synchronizacja kontaktów (aktualizacja)

Aktualizacja istniejących danych i dodawanie nowych kontaktów.

Wyszukiwanie kontaktów w systemie

Identyfikatory kontaktów są potrzebne między innymi do tworzenia spraw.

Sprawy

Dodawanie spraw do systemu

Tworze spraw wymaga znajomości danych kampanii i kontaktów.

Pobieranie listy pól nagłówka sprawy

Pobieranie listy dodatkowych pól dostępnych na kartach spraw po  dodaniu odpowiednich konfiguracji.

Pobieranie listy kampanii (nie tylko aktywne)

Identyfikator kampanii jest potrzebny do utworzenia sprawy.

Wyszukiwanie spraw w systemie

Umożliwia uzyskanie identyfikatorów spraw spełniających określone parametry.

Ustawianie statusu w sprawie

Wymaga znajomości identyfikatora sprawy i statusu.

Pobieranie listy statusów kampanii

Potrzebne do zmiany statusu w sprawie lub wyszukiwania spraw na określonym etapie obsługi.

Pobieranie danych aktywności tekstowych

Pobieranie podstawowych parametrów aktywności typu email, sms, notatka.

Pobieranie nagrań połączeń telefonicznych

Pobieranie nagrań połączeń zrealizowanych przez telefonię SCC.

Użytkownicy

Pobieranie danych użytkowników systemu

Pobieranie danych aktywnych użytkowników skonfigurowanych w Twoim systemie.

 

 

 

 

Ważne

Scenariusze przewidują, że masz już skonfigurowane niektóre elementy środowiska (na przykład kampanie).


Ważne

Chcąc uzyskać dostęp do API integracyjnego, konieczne jest posiadanie tokena autoryzacyjnego.

Pobranie tokena autoryzacyjnego API

Przekazywanie danych z wykorzystaniem API integracyjnego, wymaga uzyskania zabezpieczonego dostępu do tego typu komunikacji.

 

Żeby pobrać token, niezbędny do wywołania metod API integracyjnego, będziesz potrzebować:

  • login użytkownika;
  • hasło do konta użytkownika.

Dane te uzyskasz od nas.

 

Aby pobrać token wywołaj (dane do podstawienia):

POST
account

API - przykładowe wywołanie pobrania tokena

{
    //login do NEXT - dostarczony przez Systell
    "login": "api_user",
    //hasło do NEXT - dostarczone przez Systell
    "password": "pass"
}

Jeśli podane dane będą prawidłowe, w odpowiedzi API otrzymasz token dostępu.

 


Pomocne

Pamiętaj, że jeśli masz pytania lub potrzebujesz rozwiązania problemu z samodzielną integracją, zawsze możesz liczyć na nasz zespół specjalistów i skontaktować się z nami

Czy artykuł był pomocny?