Pomocne
- Jeśli adresem Twojego Systell Contact Center byłoby https://TWOJ_SYSTEM.scc24.pl, adres API to https://TWOJ_SYSTEMapi.scc24.pl.
- W plikach do pobrania załączamy kolekcję endpointów w formacie PostMan. Kolekcja jest integralną częścią tej dokumentacji.
Aby ułatwić wprowadzanie i pobieranie danych – komunikację z bazą danych systemu Systell Contact Center, dajemy Ci dostęp do API integracyjnego. API to pośrednik w przekazywaniu informacji między systemami różnych rodzajów. Obsługuje się je na poziomie programistycznym, bez logowania na konto użytkownika w aplikacji.
Do przekazywania informacji za pośrednictwem API będziesz potrzebować biblioteki API SCC, tam znajdziesz wszystkie dostępne integracje, łącznie z wywołaniem pobrania tokena niezbędnego do wszystkich pozostałych operacji na danych.
API integracyjne Systell Contact Center daje wiele możliwości:
Pobieranie tokena autoryzacyjnego,
który jest niezbędny do realizacji wszystkich kolejnych scenariuszy.
Integracja z telefonią Systell Contact Center,
czyli umieszczanie obsługi telefonii SCC w Twoim CRM lub innej stronie.
Integracja uzupełniająca – powiadomienia,
czyli wysyłanie informacji systemowych SCC do innych aplikacji.
Pobieranie danych na potrzeby hurtowni
opiera się o zestaw parametrów dostępnych danych.
Dodawanie kontaktów do systemu
Dodawanie nowych kontaktów bez weryfikacji powtórzeń.
Pobieranie listy pól danych kontaktów
Potrzebne do przygotowania dodawania kontaktów.
Synchronizacja kontaktów (aktualizacja)
Aktualizacja istniejących danych i dodawanie nowych kontaktów.
Wyszukiwanie kontaktów w systemie
Identyfikatory kontaktów są potrzebne między innymi do tworzenia spraw.
Tworze spraw wymaga znajomości danych kampanii i kontaktów.
Pobieranie listy pól nagłówka sprawy
Pobieranie listy dodatkowych pól dostępnych na kartach spraw po dodaniu odpowiednich konfiguracji.
Pobieranie listy kampanii (nie tylko aktywne)
Identyfikator kampanii jest potrzebny do utworzenia sprawy.
Wyszukiwanie spraw w systemie
Umożliwia uzyskanie identyfikatorów spraw spełniających określone parametry.
Ustawianie statusu w sprawie
Wymaga znajomości identyfikatora sprawy i statusu.
Pobieranie listy statusów kampanii
Potrzebne do zmiany statusu w sprawie lub wyszukiwania spraw na określonym etapie obsługi.
Pobieranie danych aktywności tekstowych
Pobieranie podstawowych parametrów aktywności typu email, sms, notatka.
Pobieranie nagrań połączeń telefonicznych
Pobieranie nagrań połączeń zrealizowanych przez telefonię SCC.
Pobieranie danych użytkowników systemu
Pobieranie danych aktywnych użytkowników skonfigurowanych w Twoim systemie.
Ważne
Scenariusze przewidują, że masz już skonfigurowane niektóre elementy środowiska (na przykład kampanie).
Ważne
Chcąc uzyskać dostęp do API integracyjnego, konieczne jest posiadanie tokena autoryzacyjnego.
Przekazywanie danych z wykorzystaniem API integracyjnego, wymaga uzyskania zabezpieczonego dostępu do tego typu komunikacji.
Żeby pobrać token, niezbędny do wywołania metod API integracyjnego, będziesz potrzebować:
Dane te uzyskasz od nas.
Aby pobrać token wywołaj (dane do podstawienia):
POST account
{ //login do NEXT - dostarczony przez Systell "login": "api_user", //hasło do NEXT - dostarczone przez Systell "password": "pass" }
Jeśli podane dane będą prawidłowe, w odpowiedzi API otrzymasz token dostępu.
Pomocne
Pamiętaj, że jeśli masz pytania lub potrzebujesz rozwiązania problemu z samodzielną integracją, zawsze możesz liczyć na nasz zespół specjalistów i skontaktować się z nami