Wyobraź sobie, że w ramach swojej organizacji masz do obsłużenia zgłoszenia od różnych osób, które dotyczą tego samego tematu i musisz przeprowadzić na ich temat ankietę. Takie pojedyncze zgłoszenie nazywamy sprawą.
Kampania będzie zbiorem spraw, czyli zgłoszeń, które są powiązane w ramach danej kategorii. Mają one wspólny proces i formularz, dzięki czemu łatwo można obsłużyć wszystkich klientów.
Możemy przypisać do niej również wybraną grupę agentów lub cały zespół. Będą oni mieli wgląd do kampanii i będą mogli dodawać do niej nowe sprawy.
Kampanie dzielą się na:
Sprawy w kampanii można tworzyć również przez aktywności takie jak wiadomości mailowe czy SMS, które po przejściu przez reguły przychodzące tworzą sprawy w ramach danych kampanii. Aby dowiedzieć się więcej na ten temat, przejdź do artykułu Reguły przychodzące.
Dzięki opcjom zawartym w tej zakładce możesz określić czas, w jakim powinno zostać wykonane zgłoszenie.
Pole czas reakcji odpowiada za maksymalny czas do pierwszego kontaktu.
Pole czas realizacji odpowiada za maksymalny czas pomiędzy kontaktami.
Opcja ta sprawdza się na przykład kiedy mamy określone SLA (Service Level Agreement) dla któregoś z naszych klientów. Jest to umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług – często sprowadza się do tego, w jakim czasie powinno się odpowiedzieć na zgłoszenie lub je zamknąć.
Każdy menedżer widzi tylko kampanie, które sam stworzył. Istnieje jednak możliwość stworzenia zespołu Menedżerów z poziomu zakładki Użytkownicy → Zespoły. Wówczas każdy menedżer z Zespołu będzie widział kampanie wszystkich pozostałych z tego Zespołu.
Administrator i Kierownik Organizatorów mają dostęp do wszystkich kampanii i widzą kampanie menedżera.
Listę kampanii można filtrować (po statusie, czasie trwania, a także poszczególnych słowach), domyślnie widoczne są kampanie aktywne. Po zaznaczeniu w filtrze statusu opcji – wszystkie –zostaną pokazane wszystkie kampanie.