Tablicę możesz dowolnie konfigurować. Do wyboru są domyślne liczniki proponowane przez Systell Contact Center, ale możemy również stworzyć swój własny licznik, jednak do stworzenia licznika potrzebna jest odpowiednia procedura dostępna w bazie danych.
Dostępne domyślne liczniki:
- Wszystkich połączeń – suma połączeń wychodzących i przychodzących wykonanych w danym dniu.
- Liczba sukcesów – liczba spraw zakończonych sukcesem w danym dniu.
- Liczba dzwonionych dzisiaj kampanii – Suma kampanii, w ramach których wykonywane były połączenia w danym dniu.
- Odebranych połączeń – Suma połączeń odebranych danego dnia.
- Liczba oddzwonień na dziś – Liczba odebranych oddzwonień w danym dniu.
- Liczba utraconych połączeń – Liczba połączeń utraconych na PDS.
- Procent odebranych – Stosunek odebranych połączeń do połączeń przychodzących ogółem.
- Średni czas rozmowy – Dzienny średni czas rozmów przychodzących i wychodzących.
- Liczba aktywnych spraw – Liczba spraw, które zostały dzisiaj poruszone (otworzone przez agentów lub wydzwonione przez dialer).
- Czas rozmów – Sumaryczny dzienny czas rozmów wychodzących i przychodzących.
- Połączeń oczekujących – Liczba połączeń oczekujących na wszystkich lub wybranych kolejkach (tylko w ramach integracji 3CX).
- Zalogowanych agentów – Liczba agentów zalogowanych aktualnie do kolejek wychodzących i przychodzących (tylko w ramach integracji 3CX).
- Zajęci agenci – Liczba agentów prowadzących w danym momencie rozmowę (tylko w ramach integracji 3CX).
- Liczba prowadzonych rozmów na danej kolejce/ kolejkach – ile rozmów jest prowadzonych w danej chwili i na danej kolejce.
- Średni czas rozmów przychodzących i wychodzących
- Sumaryczny czas rozmów przychodzących i wychodzących
- Liczba poruszonych dziś spraw – liczba spraw, których status uległ zmianie w danym dniu.
- Dostępni agenci – agenci którzy nie rozmawiają i czekają na połączenie.