Centrum pomocy / Wersja 7.1.0

7.1.0

Data wydania 10/2022

Nowe funkcjonalności

  • Onboarding w wersji trial ★★
  • Formularz danych dodatkowych dla połączeń wychodzących w wersji trial ★★
  • Pokazanie szczegółów o przerwach na dashboardzie konsultantów ★
  • Widok powiadamiający o zakończonym trialu

Zmiany jakościowe

  • Przyspieszenie przydzielania kontaktów
  • Poprawa zawieszającego się skryptu w sprawie
  • Poprawienie mechanizmu wysyłki powiadomień email

Poprawki

  • Poprawne dodawanie statusu połączenia i notatki w karcie telefonu
  • Korekta wyświetlania podwidoków w grupach widoków dynamicznych
  • Poprawienie kopiowania roli użytkowników
  • Korekta wyświetlania listy aktywności w sprawie
  • Poprawienie wyświetlania Właścicieli na widokach dynamicznych
  • Poprawienie zmiany kampanii na sprawie
  • Naprawa dodawania notatki do rekordu
  • Poprawienie wyświetlania zakładek filtrów na widokach dynamicznych
  • Naprawa odtwarzania nagrań
  • Poprawa działania paska odtwarzania nagrań
  • Naprawianie usuwania z kolejki przy ustawionym After Callu
  • Poprawienie odsłuchu nagrania po zamknięciu karty sprawy
  • Poprawienie dodawania użytkowników w multiroli oraz zespołów z takim użytkownikiem do kampanii
  • Poprawienie dokonywania zmiany kampanii podczas rozmowy
  • Poprawienie logowania na nowego użytkownika z przypisanym telefonem
  • Naprawa tworzenia spraw powiązanych z istniejącą sprawą
  • Korekta w wyświetlaniu typów telefonów podczas tworzenia użytkowników
  • Naprawa edycji użytkownika z loginem ze znakiem specjalnym
  • Poprawienie wyświetlania przypomnień o oddzwonieniach prywatnych
  • Poprawienie wyświetlania okien modalnych z potwierdzeniem usunięcia roli
  • Korekta w komunikatach opisujących wymagania dla siły hasła
  • Poprawa wyświetlania się właściciela na widokach dynamicznych
  • Poprawienie przypisywania numerów wewnętrznych użytkownikom

★    główne nowe funkcjonalności

★★ największe główne nowe funkcjonalności

Czy artykuł był pomocny?