Centrum pomocy / 6.10.1

6.10.1

Data wydania 6/2021

Nowe funkcjonalności

  • Dodanie obsługi kanałów Livechat i Facebook Messenger
  • Dodanie obsługi skrzynek mailowych Office365 (OAuth)
  • Dodanie oznaczenia stanu wiadomości SMS jako odczytana/nieodczytana
  • Dodanie możliwości kopiowania numeru telefonu z karty połączenia

Zmiany jakościowe

  • Usprawnienie budowania wersji

Poprawki

  • Poprawa działania logowania i wyświetlanych komunikatów
  • Poprawa działania deduplikacji kontaktu na karcie sprawy
  • Poprawa wylogowywania z kolejki dla statusu przerwy
  • Poprawa logowania się agenta do kolejek na 3CX po after call
  • Poprawa wyświetlania widoku Wallboard
  • Poprawa funkcji załączania do wiadomości email plików o dużym rozmiarze
  • Poprawa wyświetlania przycisków połączenia na karcie sprawy
  • Poprawa wyświetlania czasu utworzenia na liście aktywności
  • Poprawa edycji numeru wewnętrznego użytkownika dla 3CX Phone CTI
  • Poprawa przypisywania wiadomości email do sprawy
  • Poprawa wyświetlania danych kontaktu na karcie połączenia
  • Poprawa wyświetlania pola wielowyboru formularza
  • Poprawa wyświetlania danych liczbowych w zakładkach na karcie sprawy
  • Poprawa zawartości listy wyboru kampanii przy zmianie kampanii dla sprawy
  • Poprawa funkcji automatycznego zakładania sprawy dla odebranego połączenia przychodzącego
  • Dodanie zabezpieczenia przed równoczesnym otwarciem dwóch kanałów telekomunikacyjnych u jednego agenta
Czy artykuł był pomocny?