Centrum pomocy / Wersja 7.0.0

7.0.0

Data wydania 7/2022

Nowe funkcjonalności

  • Portal rejestracji samoobsługowej wersji trial dla nowych klientów ★★
  • Widok 'Twoje konto’ dostępne dla samoobsługowej wersji systemu ★★
  • Nowa centrala NextPbx dostępna dla  samoobsługowej wersji systemu ★★
  • Dodawanie nowego kontaktu ze sprawy ★
  • Scalanie spraw z poziomu akcji w sprawie ★
  • Akcja odtwarzania nagrań na widoku ★

Zmiany jakościowe

  • Optymalizacja liczby zapytań ładowania danych widoku
  • Aktualizacja central 3CX do wersji 18

Poprawki

  • Naprawa powielania się osoby odpowiedzialnej na liście rozwijanej w edycji procesu
  • Prawidłowa edycja filtra na widoku przez Administratora
  • Poprawne zawijanie zakładek widoków w grupach
  • Umożliwienie zmiany kolejności i widoczności liczników na karcie telefonu
  • Widoczność treści pola edytowalnego na widoku
  • Poprawne działanie widoku 'Szukaj’ przy wyborze wartości
  • Prawidłowy podgląd maila umożliwiający odpowiadanie
  • Poprawna dezaktywacja skrzynki mailowej
  • Korekta eksportu danych z widoku
  • Możliwość skopiowania skryptu
  • Widoczność całej listy kampanii
  • Usprawnienie wielokrotnego odtwarzania nagrań rozmów z aktywności na sprawie
  • Poprawne wyświetlanie zawartości kolumn po edycji podwidoku
  • Naprawa przedziałów czasowych przekazywanych przez elementy daty
  • Widoczność wprowadzonych zmian przez innego agenta w danych kontaktu na karcie sprawy
  • Nowy warunek filtru 'pusty’, 'nie pusty’ na widoku
  • Uzupełnienie procedury usuwającej paczki kontaktów
  • Poprawne wyświetlanie nazwy zakładki na widoku 'Sprawy’
  • Naprawa zapisu danych formularza z wybraną zakładką Aktywności
  • Poprawna zmiana statusu sprawy po otrzymaniu mail’a i odświeżeniu strony
  • Pobieranie maili z folderu INBOX z Gmail
  • Prawidłowe sumowanie się uprawnień dla multiroli
  • Poprawienie wyświetlania zakładek filtrów na widoku
  • Poprawa ukrywania logo Systell
  • Poprawne działanie importowania rekordów z pliku
  • Poprawny zapis edycji dla nowo dodanego wiersza w widoku
  • Korekta akcji automatycznych odsuniętych w czasie po zmianie aktualnego statusu sprawy
  • Wyświetlanie kompletnej listy wyników na widoku po zamknięciu karty sprawy
  • Naprawa widoczności rozwijanej listy spraw przy przenoszeniu aktywności ze sprawy
  • Poprawne działanie edytora widoków oraz powiązanych z nimi uprawnień
  • Korekta zapisu sprawy utworzonej z połączenia
  • Widoczność całej listy konfiguracji dla multiroli
  • Prawidłowe wyświetlanie się raportów
  • Zmiana w procedurze raportu 'Statystyki agenta (krótki)’
  • Odtwarzanie nagrań bezpośrednio po wykonaniu połączenia
  • Przywrócenie aktywności na karcie kontaktu
  • Widoczność dashboardu dla użytkownika w multiroli
  • Naprawa działania strony po wybraniu opcji z listy rozwijanej w skrypcie
  • Poprawny zapis sprawy do bazy danych
  • Uaktywnienie przycisku 'Zapisz zmiany’ na widoku dynamicznym dopiero po zmianie wartości z pola słownikowego
  • Prawidłowe działanie okna przy zamknięciu karty sprawy
  • Poprawki w zarządzaniu uprawnieniami – moduł licencji oraz super administracji
  • Przypisywanie adresu email do kontaktu po założeniu sprawy w NEXT
  • Tworzenie użytkownika z telefonem 3CX
  • Wygląd tabeli w zakładce Agenci na widoku Monitorowanie
  • Możliwość logowania na Supervisora do NEXT
  • Wybranie kampanii nie wpływa na wcześniej uzupełnione pola nagłówka sprawy

★    główne nowe funkcjonalności

★★ największe główne nowe funkcjonalności

Czy artykuł był pomocny?