Centrum pomocy / Wersja 8.4.0

8.4.0

Data wydania 10/2023

Nowe funkcjonalności

  • Eksport do pliku Excela (.xlsx) z widoku Sprawy
  • Eksport do pliku Excela (.xlsx) z widoku Kontakty
  • Filtrowanie po Status i Zespół na Monitorowanie Agentów ★
  • Nowe metody API: pobranie listy kampanii, definicji pól dodatkowych w sprawie oraz definicji kontaktu ★★
  • Edycja pól Etykieta w formularzu sprawy przez Managera i Administratora ★★

Poprawki

  • Korekta w komunikacie przy przerwaniu importu kontaktu
  • Poprawienie usuwania grup zaimportowanych kontaktów
  • Korekta w automatycznym wyświetlaniu filtrów po dodaniu kolumny do widoku
  • Poprawienie wyświetlania komunikatu o postępie akcji na grupach
  • Korekta w wyświetlaniu karty kontaktu po przejściu z widoku Sprawy
  • Poprawienie eksportu raportu statystyk kampanii
  • Poprawienie ustawiania statusów sprawy na maile przychodzące
  • Korekta powrotu na podwidok ostatnio wybieranej zakładki po zamknięciu sprawy
  • Poprawienie wyświetlania tekstu przy zmianie szerokości kolumn na Monitoringu Agentów
  • Poprawienie uzupełniania danych nowoutworzonych spraw z Livechat

Zmiany jakościowe

  • Zmiany optymalizacyjne dialera
  • Zmiany optymalizacyjne API
  • Optymalizacja działania widoku Sprawy

★    główne nowe funkcjonalności

★★ największe główne nowe funkcjonalności

Czy artykuł był pomocny?