Centrum pomocy / 6.6.1
6.6.1
Data wydania: 12/2019
Nowe funkcjonalności
- Dodanie możliwości konfiguracji przycisku „Dodaj sprawę” z karty połączenia telefonicznego
- Dodanie możliwości ustawienia czy dana kolumna widoku dynamicznego ma być rozszerzalna
- Dodanie liczników do widoków dynamicznych
- Wyłączenie walidacji pól skryptu na wybrany status
- Import/Eksport widoku dynamicznego.
- Dodanie możliwości konfiguracji ikony kontaktu
- Wysyłka SMS z informacją o RODO w trakcie trwania połączenia
- Dodanie możliwości ustawienia w dynamicznym widoku pola wieloliniowego
- Tagi – dodanie możliwości ustawienia koloru
- Informacja o numerze miejskim podczas transferu z zapowiedzią
Zmiany jakościowe
- Zabezpieczenie na kolejce przed próbą ponownego dodania istniejącego kontaktu/sprawy
- Ukrycie komunikatów o zmienionej sprawie, „Odśwież”
- Ograniczenie możliwości wyszukiwania po kilku filtrach poprzez zewnętrzne API
- Zmiany w ustawieniach dostępności widoku „Znajdź” i „Dashboard”
- W przypadku braku uprawnień do widoku „Dashboard” lub „Znajdź” załadowanie pierwszego z góry widoku dynamicznego
Poprawki
- Pobieranie spraw z poziomu dynamicznego widoku „Wszystkie sprawy”
- Poprawa działania widoku „Znajdź”
- Identyfikacja użytkownika przy połączeniu przychodzącym
- E-maile – przekazywanie załączników z poprzedniej wiadomości w-mail przez opcję „prześlij dalej”
- Poprawa funkcji wyboru kampanii w edycji akcji procesu
- Poprawa opcji ukrycia kampanii
- Poprawa naliczania czasu pracy i przerw
- Poprawa mechanizmu powrotu do poprzedniego widoku
- Kontakt wirtualny można otworzyć kilkukrotnie
- Poprawa działania pól checkbox w widokach dynamicznych
- Poprawa wyświetlania liczby dodanych/zaktualizowanych kontaktów
- Dublowanie statusów w edycji procesu
- Poprawienie działania mechanizmu ustawiającego ostatnie połączenie
- Poprawa funkcji zapisu sprawy
- Poprawa przycisku „Zapisz” na karcie sprawy/kontaktu – przycisk aktywny mimo, że nie wprowadzono zmian
- Poprawienie rozpoznawania numeru telefonu na połączenie przychodzące
- Poprawa funkcji wyszukiwania z dwoma filtrami
- Poprawka pobierania mapowań dla skryptu i procesów
- Synchronizacja listy zalogowanych użytkowników w przypadku awarii systemu
- Wyszukiwarka szuka także po fragmentach frazy
- Tworzenie sprawy dla niezapisanego kontaktu wirtualnego
- Pulsar przy tworzeniu sprawy z połączenia przychodzącego
- Dublowanie kontaktu przy kilkukrotnym kliknięciu wyniku wyszukiwania
- Transfer połączenia na zajętego agenta rozłącza połączenie
- Poprawa edycji procesu w części menadżerskiej SCC
- Zapis kontaktu, gdy zmieniono tylko tagi
- UI przy zapisie nie przesyła Tag
- Poprawa sortowania po temacie
- Poprawa wybierania kampanii
- Odświeżanie liczników dynamicznego widoku na wejście na ten widok oraz odświeżenie widoku
- Zmiana kampanii dla nowej sprawy
- Lista rozwijalna na widoku „wszystkie sprawy”
- Komunikat przy próbie usunięcia profilu pracy
- Poprawa mechanizmu pracy dialera w multikampanii
- Edycja danych użytkownika przez admina zmienia hasło do konta
- Pole w widoku dynamicznym, które jest akcją jest zawsze wyśrodkowane
- Poprawa treści komunikatu w edycji widoku dynamicznego przy dodawaniu nowego pola
- Poprawa funkcji dodawania sprawy z poziomu Panelu Menadżera
- Poprawa ustawiania ikon typów spraw
- Poprawa funkcji zmiany trybu pracy agenta po włączeniu dialera