Centrum pomocy / Dla Managera / Nowości i Release notes / Co nowego w SCC / Strona 3
wrzesień 2022

Zintegrowana telefonia SCC

Zintegrowana telefonia SCC to nie tylko połączenia z Klientami i rejestrowanie rozmów. Teraz możesz przez Systell Contact Centrer na przykład stworzyć własne interaktywne menu głosowe lub przygotować schematy przekierowań i komunikatów dopasowane do potrzeb Twojej firmy. Zamieściliśmy w systemie także dostęp do zestawu raportów centrali.

czerwiec 2022

Czym jest Twoje konto?

W Systell Contact Center, poza wbudowaną centralą, możesz znaleźć także panel Twoje konto. Jest to opcja dostępna tylko dla użytkowników korzystających wersji systemu prepaid.

Z poziomu Twojego konta masz możliwość zarządzania liczbą zakupionych licencji, a także w razie potrzeby doładujesz swoje konto oraz pobierzesz fakturę.

maj 2022

Nowy widok Połączenia z możliwością odsłuchu nagrań

Przygotowaliśmy dla Ciebie nowy widok Połączenia, tak, abyś wszystkie rozmowy z klientami miał w jednym miejscu. Zamiast przeszukiwać sprawy, teraz wystarczy, że wejdziesz w jedno miejsce i zobaczysz wszystkie połączenia konsultantów, wraz z możliwością ich odsłuchu i pobrania.

maj 2022

Nowe funkcje na karcie sprawy

Na karcie sprawy znajdziesz dwie nowe funkcje, które mają za zadanie ułatwić i usprawnić pracę w aplikacji.
Jedną z nich jest możliwość dodania nowego kontaktu podczas tworzenia sprawy.
Druga opcja to scalanie, które pozwala łączyć ze sobą dwie sprawy, z uwzględnieniem przeniesienia aktywności z obydwu z nich.

kwiecień 2022

Obsługa lejka sprzedaży

Teraz w Systell Contact Center znajdziesz Lejek sprzedaży, przeznaczony przede wszystkim dla działów handlowych. Jego rola to wspieranie zarządzania procesem sprzedaży i pozyskiwania klientów. Dzięki niemu będziesz mógł na bieżąco monitorować cały proces sprzedaży produktu lub usługi oraz jego poszczególne etapy. Dopasujesz również widok do swoich potrzeb, dzięki dostępnym dodatkowym funkcjom.

Nowość - zmiana trybu pracy konsultanta przez przełożonego
marzec 2022

Zarządzanie przez Next – Monitorowanie Agentów

Kolejny moduł panelu managerskiego Next. Tym razem jest to nowe narzędzie do monitorowania pracy agentów. Tabela wraz z listą konsultantów, dla których sprawdzisz m.in. status, stan telefonu, numer telefonu klienta, zalogowanie do kolejki czy przypisaną kampanię. W kolejnych aktualizacjach będziemy dodawać następne funkcje.

grudzień 2021

Jeszcze więcej możliwości zarządzania widokami

Zmieniliśmy nie tylko wygląd widoków. Teraz wyniki filtrowania w tabelach zapiszesz w postaci dodatkowych zakładek. W zależności od ustawień będą one widoczne tylko dla Ciebie albo dla wszystkich użytkowników.
Nowością jest też możliwość zmiany wysokości wierszy w tabeli na widoku, tak aby dostosować ją do Twoich potrzeb.

listopad 2021

Personalizuj widoczność i kolejność kolumn w Twoich widokach

Kolejna nowość w Systell Contact Center! Teraz możesz dostosować tabele w widokach do swoich potrzeb. W bardzo łatwy sposób zmienisz kolejność kolumn według własnego uznania lub ukryjesz te kolumny, których akurat nie potrzebujesz. Zawsze możesz też przywrócić ustawienia domyślne wybranej tabeli.

sierpień 2021

Customowe role użytkowników i nowe uprawnienia

wiele ról do jednego użytkownika. Od teraz system pozwala nie tylko na wykorzystanie standardowych ról użytkowników, takich jak: agent, menedżer, czy administrator, ale również na dodawanie nowych ról charakterystycznych dla konkretnej organizacji. Do każdej z ról możesz przypisać niezwykle szczegółowe uprawnienia.

sierpień 2021

Zarządzanie przez Next – panel zarządzania

Teraz wszystko znajdziesz w jednym miejscu! Wszystkie ustawienia i konfiguracje są w Next, aby ułatwić Ci pracę. Bez względu na to czy masz rolę agenta, administratora czy menedżera, teraz wystarczy, że zalogujesz się do Next, by znaleźć wszystko, co jest Ci potrzebne do pracy.