Za pośrednictwem Systell Contact Center (SCC) możesz komunikować się ze swoimi klientami również za pośrednictwem kanału SMS/MMS.
W przypadku wysłania przez klienta do Systell Contact Center SMS lub MMS system spróbuje po nr telefonu, z jakiego został wysłany SMS/MMS, zidentyfikować kontakt. Jeśli w bazie danych istnieje kontakt z tym nr telefonu, wówczas system powiąże SMS/MMS z ostatnio utworzoną sprawę dla tego kontaktu. Jeżeli dla danego kontaktu nie ma sprawy, wówczas system z przychodzącego SMS/MMS utworzy nową sprawę i nowy kontakt.
Systell Contact Center daje Ci możliwość automatycznej wysyłki SMS w ramach tzw. Kampanii SMS. Ich konfiguracja jest prosta i bardzo intuicyjna. Kampanię może skonfigurować użytkownik z uprawnieniami do części menedżerskiej SCC.
Jeżeli chcesz skonfigurować kampanię SMS, potrzebny Ci będzie harmonogram oraz wzorzec wiadomości SMS dla kampanii.
Wszelkie niezbędne informacje o Kampanii SMS znajdziesz po linkiem https://support.systell.pl/manager-guide/kampanie-sms/
Jest to szybki i wygodny dostęp do zbioru wszystkich wiadomości SMS, zarówno tych wychodzących od konsultantów do klientów, jak również tych przychodzących od klientów do Systell Contact Center. Więcej informacji pod linkiem https://support.systell.pl/wszystkie/widok-sms/