W Systell Contact Center możesz wysyłać do swoich kontaktów wiadomości SMS, korzystając z różnych rozwiązań systemu. Opcja ta dostępna jest:
Dodatkowo, masz dostęp do widoku SMS w grupie Aktywności. Znajdziesz tam listę wszystkich wiadomości, niezależnie od wybranej metody wysłania ich z sytemu.
Korzyści biznesowe
- Komunikacja kanałem SMS zazwyczaj oddziałuje szybciej niż wiadomości email, nadaje się do krótkich, pilnych komunikatów, jak na przykład jednodniowa promocja.
- Dzięki wykorzystaniu akcji na grupie kontaktów oraz opcji wzorców SMS, przygotujesz wiadomości seryjne zawierające zmienne, a więc zaoszczędzisz czas potrzebny na komunikację, a klienci otrzymają spersonalizowane powiadomienia.
- Zwiększając liczbę kanałów kontaktu z klientem, możesz poprawić jakoś obsługi.
Pomocne
W Twoim telefonie komórkowym, prawdopodobnie licznik elementów składowych SMS nie jest widoczny. Prywatne abonamenty telefoniczne obejmują pakiety darmowych wiadomości, więc nie jest to konieczne.
W przypadku rozwiązań biznesowych pozwalających na dużą skalę działalności, takich jak Systell Contact Center – koszt SMS jest określony dla pojedynczej składowej SMS, aby lepiej dostosować się do Twoich potrzeb i optymalizować koszty.
Pomocne
Jeśli kontakt przypisany do sprawy ma dodany więcej niż jeden numer telefonu – po kliknięciu opcji wysyłki SMS najpierw pojawi się lista dostępnych numerów, a dopiero po wyborze z listy nastąpi przekierowanie do edycji wiadomości.
Ważne
Przy korzystaniu z polskich znaków, gdy licznik osiągnie wartość 670/10 – nie będzie możliwości dalszego wprowadzania treści wiadomości, ponieważ jest to limit jej długości.
Pomocne
Jeśli kontakt ma dodany więcej niż jeden numer telefonu – po kliknięciu opcji wysyłki SMS najpierw pojawi się lista dostępnych numerów, a dopiero po wyborze z listy nastąpi przekierowanie do edycji wiadomości.
Ważne
Wysyłanie wiadomości z karty kontaktu oznacza, że SMS nie jest powiązany z żadną sprawą. Jeśli więc wzorzec zawiera zmienne dotyczące sprawy, nie będzie możliwości ich uzupełnienia, w tym miejscu w wiadomości nic się nie pojawi.
Np. wzorzec zawiera wiadomość: Witaj [tu wstawimię kontaktu]! Potwierdzamy przyjęcie zgłoszenia [tu wstaw numer sprawy]., to wysłany zostanie SMS o treści Witaj Anna! Potwierdzamy przyjęcie zgłoszenia..
Pomocne
Jednorazowo można wysłać wiadomości do maksymalnie 1000. kontaktów.
Dobre praktyki
Widomości zostaną wysłane tylko na numery komórkowe. Możesz to uwzględnić wybierając zakres branych pod uwagę danych.
Np. jeśli w bazie danych kontaktów do pola Telefon 1 masz zwyczajowo przypisane numery telefonów komórkowych, a do pola Telefon 2 numery stacjonarne – zaznacz do wysyłki tylko jedno pole. Akcja zostanie wykonana szybciej, ponieważ system nie będzie musiał przetwarzać prób wysłania SMS na numery, dla których jest to niemożliwe.
Pomocne
Jak każdy widok, także ten możesz dopasować do swoich potrzeb.
- Wybierając przycisk Edytuj, przejdziesz do listy kolumn tabeli. Możesz je ukrywać, dodawać z listy dostępnych kolumn, a także modyfikować ich kolejność.
- Obok przycisku Edytuj znajdują się opcje wyboru zagęszczenia danych.
- Wyniki znajdujące się w tabeli widoku możesz filtrować i sortować.
- W prawym górnym roku znajdziesz też opcję zapisu danych do pliku .pdf.
Znajdziesz tu informacje takie jak:
Ważne
Gdy wiadomość nadano z karty kontaktu lub przy pomocy akcji na grupie kontaktów, pole Nr sprawy będzie puste.