Dodanie do obsługi reguł poczty przychodzącej email wyrażeń zawierających apostrof.
Dodanie opcji wymagalności pól typu email w nagłówku karty sprawy i karty kontaktu.
Rozbudowa API REST o nowy mechanizm umożliwiający konfigurację automatycznej wysyłki powiadomień do systemu w czasie rzeczywistym.
Rozbudowa obsługi linków w polach nagłówka sprawy o adresy nie zawierające protokołu typu https przed nazwą domeny (można wpisać adres zaczynający się od www. i link też będzie prawidłowo przekierowywał do strony docelowej).
Przyspieszenie łączenia połączeń przekazywanych przez kampanie dialerowe, dzięki wyłączeniu dźwięku dzwonka (połączenia z kampanii dialerowych odbierają się automatycznie).
Poprawki
Ulepszenie działania widoku SMS w grupie Aktywności w zakresie przekierowań do karty sprawy i/lub karty kontaktu powiązanych z wybraną wiadomością.
Poprawa działania eksportowania widoków dynamicznych w nowych wersjach przeglądarki Chrome.
Naprawa prezentacji adresu email powiązanego z kontaktem w tabelach widoków (w kolumnach email, np. widok Kontakty).
Zwiększenie czytelności systemu, przez korektę tytułów wybranych okienek.
Poprawa działania przycisku zapisz i zamknij na karcie sprawy.
Poprawa obsługi oddzwonień prywatnych przez dialera przez automatyczne wylogowywanie użytkownika z kolejek przychodzących gdy ma uruchomioną kampanię dialerową.
Naprawa funkcji filtrowania aktywności po ich rodzaju, na karcie sprawy.
Poprawa zawartości nagrań połączeń, przy włączonej opcji przerywania nagrywania, gdy połączenie jest transferowane na numer zewnętrzny.
Korekta automatycznego tworzenia użytkownika LiveChat przy dodawaniu nowego agenta do systemu.
Przywrócenie wyświetlania godziny dla ustawianego terminu oddzwonienia prywatnego (podczas zmiany statusu sprawy na status oddzwonienia)
Naprawa słyszalności dźwięki ze strony klienta dla połączeń wznowionych po anulowanym transferze.
Przywrócenie prawidłowej identyfikacji graficznej kierunku połączeń (przychodzące / wychodzące) na listach aktywności.
Zwiększenie czytelności widoku SMS w grupie Aktywności, przez nie wyświetlanie w tabeli informacji o wiadomościach, które nie zostały wysłane (np. przy próbie wysłania SMS na numer stacjonarny lub nieistniejący).
Ujednolicenie oznaczeń pól wymaganych w systemie.
Naprawa opcji przekierowania z tabeli widoku zawierającej listę kontaktów do karty wybranego kontaktu, gdy brak danych w kolumnach z linkiem.
Poprawa działania przycisku akcji Zadzwoń z tabeli widoku.
Zmiany jakościowe
Optymalizacja działania pól formularza przyspieszająca działanie systemu.
Aktualizacja bibliotek zależnych dla zintegrowanej telefonii SCC.
Uruchomienie monitorowania działania LiveChat w SCC w każdej nowej wersji systemu.