Centrum pomocy / Wersja 8.9.0

8.9.0

Data wydania 02/2024

Nowe funkcjonalności

Poprawki

  • Ulepszenie działania widoku SMS w grupie Aktywności w zakresie przekierowań do karty sprawy i/lub karty kontaktu powiązanych z wybraną wiadomością.
  • Poprawa działania eksportowania widoków dynamicznych w nowych wersjach przeglądarki Chrome.
  • Naprawa prezentacji adresu email powiązanego z kontaktem w tabelach widoków (w kolumnach email, np. widok Kontakty).
  • Zwiększenie czytelności systemu, przez korektę tytułów wybranych okienek.
  • Poprawa działania przycisku zapisz i zamknij na karcie sprawy.
  • Poprawa obsługi oddzwonień prywatnych przez dialera przez automatyczne wylogowywanie użytkownika z kolejek przychodzących gdy ma uruchomioną kampanię dialerową.
  • Naprawa funkcji filtrowania aktywności po ich rodzaju, na karcie sprawy.
  • Poprawa zawartości nagrań połączeń, przy włączonej opcji przerywania nagrywania, gdy połączenie jest transferowane na numer zewnętrzny.
  • Korekta automatycznego tworzenia użytkownika LiveChat przy dodawaniu nowego agenta do systemu.
  • Przywrócenie wyświetlania godziny dla ustawianego terminu oddzwonienia prywatnego (podczas zmiany statusu sprawy na status oddzwonienia)
  • Naprawa słyszalności dźwięki ze strony klienta dla połączeń wznowionych po anulowanym transferze.
  • Przywrócenie prawidłowej identyfikacji graficznej kierunku połączeń (przychodzące / wychodzące) na listach aktywności.
  • Zwiększenie czytelności widoku SMS w grupie Aktywności, przez nie wyświetlanie w tabeli informacji o wiadomościach, które nie zostały wysłane (np. przy próbie wysłania SMS na numer stacjonarny lub nieistniejący).
  • Ujednolicenie oznaczeń pól wymaganych w systemie.
  • Naprawa opcji przekierowania z tabeli widoku zawierającej listę kontaktów do karty wybranego kontaktu, gdy brak danych w kolumnach z linkiem.
  • Poprawa działania przycisku akcji Zadzwoń z tabeli widoku.

Zmiany jakościowe

  • Optymalizacja działania pól formularza przyspieszająca działanie systemu.
  • Aktualizacja bibliotek zależnych dla zintegrowanej telefonii SCC.
  • Uruchomienie monitorowania działania LiveChat w SCC w każdej nowej wersji systemu.
  • Zmiany optymalizacyjne API dotyczące sortowania.
  • Zmiany w serwisie integracji.

★    główne nowe funkcjonalności

★★ największe główne nowe funkcjonalności

Czy artykuł był pomocny?