Zmiana hasła użytkownika może nastąpić w dowolnej chwili. W zależności od pełnionej roli, uprawnienia w tym zakresie są następujące:
- Admin – może zmienić hasło dowolnego użytkownika.
- Menedżer – może zmienić hasło tylko podległych mu agentów.
- Agent – może zmienić swoje hasło jedynie w sytuacji, kiedy zostanie o to poproszony. Na przykład przy zmianie okresowej zgodnej z polityką haseł.
Zmiana hasła użytkownika krok po kroku:
- Zaloguj się do części menedżereskiej systemu.
- Przejdź do sekcji Użytkownicy i wyszukaj konto użytkownika, którego hasło chcesz zmienić.
- Kliknij Edycja obok nazwy wybranego użytkownika.
- W panelu Właściwości w polu Hasło wpisz nowe hasło. Hasło musi zawierać min. 8 znaków, 1 przynajmniej 1 dużą literę, 1 małą literę i 1 cyfrę.
- Możesz również kliknąć Generuj hasło, jeśli chcesz, by system wygenerował je automatycznie.