Role, to określone grupy użytkowników, którzy mogą korzystać z nadanych im uprawnień. Przykładami ról w naszym systemie są np. rola Administrator czy rola Agent. Każda z ról w naszym systemie może mieć różne uprawnienia, które są definiowane w ustawieniach w panelu menedżerskim.
Do tej pory role w Systell Contact Center były zdefiniowane w systemie. Od wersji 6.11.0 możesz jednak utworzyć własną rolę z dowolnymi uprawnieniami, co sprawia, że masz większe pole manewru, jeżeli chodzi o koordynowanie pracy swoich pracowników. W tym celu utworzyliśmy nowy widok, na którym widoczne są wszystkie dotychczasowe role, istnieje możliwość ich edycji oraz dodania nowej pozycji.
Na początek podstawowe role, które są dodane do systemu to Agent, Manager, Koordynator oraz Administrator.
Teraz w Systell Contact Center możliwe jest nadanie wielu ról dla jednego użytkownika. W momencie, kiedy użytkownik uzyska np. role agenta i managera, uprawnienia dla użytkownika będą sumą uprawnień obu ról, np. jeżeli mamy użytkownika o rolach agent i manager, z czego agent ma dostęp do telefonu, a manager nie – użytkownik będzie miał dostęp do telefonu.
Pomocne
Twoja nowo utworzona rola nie będzie miała dostępnego telefonu – ta opcja dostępna jest tylko dla roli Agenta i Supervisora.
W najnowszej wersji każda z ról wstępnie dostępnych w systemie ma specyficzne uprawnienia. Oto niektóre z nich:
Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji o uprawnieniach, przejdź do artykułu Zarządzanie uprawnieniami oraz artykułu Nowe uprawnienia, gdzie znajdziesz informacje o uprawnieniach, które zostały dodane w najnowszej wersji.