Ważne
W takich ramkach zwracamy Twoja uwagę na kwestie mogące budzić wątpliwości (jak pojawiające się komunikaty) lub podpowiadamy rozwiązania biznesowe.
Pomocne
W takich ramkach umieściliśmy wyjaśnienia i przypomnienia, dotyczące działania aplikacji. Mamy nadzieję, że będą dla Ciebie pomocne.
Przekaż je teraz konsultantom.
Listę utworzonych kont znajdziesz wybierając z lewego paska menu Użytkownicy
w tabeli tego widoku widzisz loginy przypisane do nazw (Nazwa to Nazwisko + Imię).
Jednak jeśli nie pamiętasz jakie hasła zostały przypisane do poszczególnych kont, nie masz możliwości ich odzyskania.
Konieczna jest zmiana hasła danemu użytkownikowi.
W tym celu, przy loginie któremu chcesz zmienić hasło, wybierz Edycja,
a następnie wprowadź nowe hasło o zapisz zmianę klikając OK.
Ważne
Pamiętaj, żeby poinformować konsultantów o zasadach poufności. Zarówno czas pracy, jak i wyniki są przypisane do danego konta, dlatego ważne jest, aby każdy konsultant miał dostęp tylko do swojego.
Ważne
Poinformuj konsultantów o panujących w firmie limitach czasu przerw oraz konsekwencjach za ich przekraczanie.
Pomocne
Numer na kolejkę przychodzącą możesz sprawdzić w konfiguracji. Jednak, podczas szkolenia, najłatwiej będzie zacząć od wykonania połączenia z aplikacji na czyjś telefon komórkowy, tak aby wyświetlił się numer, a następnie na niego oddzwonić.