Centrum pomocy / Nowe uprawnienia

Nowe uprawnienia

W naszym systemie zostały dodane nowe uprawnienia, które możesz skonfigurować dla ról, które są skonfigurowane w systemie lub tych, które sam stworzysz. Jest to niezwykle przydatne w momencie, kiedy chcesz spersonalizować swoją aplikację tak, aby była dostosowana do Twoich potrzeb.

Dzięki tym uprawnieniom możliwe jest np. wyłączenie widoczności niektórych opcji systemu lub ustawienie ich jako nieedytowalnych dla wybranej grupy użytkowników. Aby dowiedzieć się więcej o zarządzaniu uprawnieniami, przejdź do artykułu Zarządzanie uprawnieniami.

Dashboard

Grupa uprawnień dotyczących ekranu, który jest widoczny dla agentów po zalogowaniu. Prezentuje on statystyki czasu pracy oraz listę 10 ostatnich aktywności.

  1. Widoczność wykresów pokazujących statystyki prac i przerw – dzięki temu uprawnieniu możesz definiować, kto w Twojej organizacji będzie miał możliwość zobaczenia swoich statystyk czasu pracy.
  2. Dodawanie kontaktu z poziomu bocznego menu – uprawnienie mające na celu wyłączenie możliwości dodawania kontaktu za pomocą zielonego plusa na bocznym pasku.

Aktywności

 

  1. Dodawanie aktywności typu plik/notatka w sprawie.
  2. Uprawnienia związane z wysyłką maili – wysyłanie maili, odpowiadanie na nie czy przesyłanie wiadomości dalej oraz dodawanie załączników do wiadomości.
  3. Wysyłka wiadomości SMS.
  4. Widoczność poszczególnych typów zdarzeń w zakładce Aktywności.
  5. Widoczność historii w zakładce Aktywności.
  6. Przenoszenie aktywności do innej sprawy.

Kontakt

 

  1. Dodawanie notatek i plików w zakładce Aktywności.
  2. Widoczność Aktywności na karcie kontaktu.
  3. Dodawanie tagów.
  4. Zapis kontaktu.
  5. Możliwość pokazania karty kontaktu.

Telefon – książka adresowa

Uprawnienia dodane dla zakładki książki adresowej mają na celu możliwość decyzji o tym, którzy użytkownicy będą mieli dostęp do określonych funkcjonalności, takich jak:

  1. Widoczność zakładki książki adresowej.
  2. Dodawanie i edycja kontaktów w książce adresowej – grupa uprawnień mających na celu zablokować określonej grupie użytkowników edytowanie lub dodawanie kontaktów do książki.
  3. Edycja poszczególnych pól kontaktu w książce adresowej.
  4. Wyszukiwanie kontaktów w książce – po wyłączeniu tego uprawnienia nie jest możliwe wyszukanie kontaktu, znika również pole wyszukiwania.

Telefon – połączenia

 

  1. Widoczność powiązanych kontaktów.
  2. Dostępność poszczególnych opcji telefonu, takich jak: hold, mute, transfery, klawiatura.
  3. Możliwość wyszukiwania spraw i rekordów przypisanych do numeru telefonu, którego połączenie obsługujemy.
Czy artykuł był pomocny?