Funkcja 3CX „Digital Receptionist/cyfrowa recepcjonistka”
może automatycznie przekierowywać na wybrany numer/grupę/kolejkę poprzedzając to odpowiednim komunikatem lub IVR (Interactive Voice Response) przedstawi menu komunikatem głosowym wraz z przekierowaniem, np. „W przypadku sprzedaży naciśnij 1. Aby uzyskać pomoc, naciśnij 2 lub poczekaj na przekazanie do operatora”.
Dodajemy Digital Receptionist/cyfrową recepcjonistkę w głównym menu.
Cyfrowa recepcjonistka musi mieć zawarty numer wewnętrzny. Dzięki temu możemy między innymi ustawić inny monit o „poza godzinami pracy”, aby nie uwzględniać opcji przeniesienia połączenia do niedostępnych grup/kolejek.
Opcjonalnie połącz numer DID z tym cyfrowym recepcjonistą.
W polu „Miejsce docelowe dla nieprawidłowego lub braku limitu czasu wejścia/skryptu DTMF ” ustaw limit czasu w sekundach oraz działania, które należy wykonać po przekroczeniu limitu czasu i nieprawidłowym wejściu.
Kliknij „ OK ” , aby zapisać recepcjonistę cyfrowego.