Korzyści biznesowe
- Manager ma możliwość analizy pracy konsultantów na przykład pod kątem wydajności – informacje te będą przydatne przy optymalizacji pracy zespołu.
- Parametry aktywności kolejki pokażą między innymi czy jest ona obsługiwana przez wystarczającą liczbę agentów.
- Dane z raportu IVR pomogą ocenić proporcje obciążenia poszczególnych działów.
Pomocne
Z utworzonej listy konsultantów masz możliwość usuwania dowolnych pozycji (ikona kosza na śmieci) oraz zmieniania ich kolejności (przeciągnięcie góra-dół na liście).
Ważne
Pamiętaj, że przygotowane ograniczenia zakresu tabeli trzeba zatwierdzić przyciskiem Filtr.
Ważne
Pamiętaj, że w SCC obsługa telefonu jest dostępna dla użytkowników pełniących tylko niektóre role, na przykład Agent lub Koordynator.
Pomocne
W Wychodzące brak odpowiedzi wliczają się także próby połączenia z nieistniejącym numerem, gdy usłyszysz komunikat „Nie ma takiego numeru…„.
Ważne
Pamiętaj, że połącznia trafiające na pocztę głosową liczą się jako odebrane.
Pomocne
Analizę SMS wysyłanych przez agentów możesz przeprowadzić na widoku SMS w grupie Aktywności.
Pomocne
Dla właściwie skonfigurowanej kolejki, połączenie nieodebrane przez jednego z agentów zostaje przekierowane do innego, tak aby Twój zespół mógł obsłużyć każde zgłoszenie.
Dobre praktyki
Dla połączeń przychodzących na kolejkę – połączenie nieodebrane przez jednego z konsultantów jest przekierowywane do innego. Po godzinach pracy Twojej infolinii rekomendujemy odtwarzanie komunikatów dla klientów i korzystanie z opcji dodawania zgłoszeń kanałem Email – dla takiego rozwiązania dodatkowo zapewniamy automatyzację obsługi.
Pomocne
W Przychodzące brak odpowiedzi wliczają się także próby połączenia, gdy żaden z konsultantów nie jest zalogowany do systemu lub wszyscy są w trakcie rozmów, a po usłyszeniu komunikatu (Wszyscy nasi konsultanci są zajęci…) klient rozłączy się.
Pomocne
Do Odebrane rozłączone przez agenta wliczają się także przekierowania na inny numer wewnętrzny lub zewnętrzny.
Pomocne
Zalogowany w czasie – wstrzymany czas = czas pracy
Odebrane całkowity + czas bezczynności = czas pracy
Pomocne
Jeśli masz pytania lub potrzebujesz rozwiązania problemu, zawsze możesz liczyć na nasz zespół specjalistów i skontaktować się z nami.